کد خبر: ۳۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
به منظور قدردانی از زحمات، تلاش ها و خدمات شایسته شعبان مرادی مدیر امور مالی بانک توسعه تعاون جلسه تودیع وی برگزار گردید.

به منظور قدردانی از زحمات، تلاش ها و خدمات شایسته شعبان مرادی مدیر امور مالی بانک توسعه تعاون جلسه تودیع وی با حضور سرپرست بانک، اعضای هیئت مدیره، مدیران ستادی و کارکنان آن امور برگزار گردید.
مهدیان سرپرست بانک توسعه تعاون در این جلسه با اشاره به عملکرد مثبت مدیر امور مالی در شفاف سازی حسابهای مالی بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: به گفته دکتر میرزایی معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، باتوجه به مجامع برگزار شده در سیستم بانکی صورتحساب مالی بانک توسعه تعاون جزو شفاف ترین صورت های مالی در سیستم بانکی به شمار می آید که این امر را مرهون زحمات مدیر امور مالی و کارکنان این امور می دانیم. سرپرست بانک توسعه تعاون صداقت، سلامت و انضباط را 3 ویژگی اصلی کارمندان بانک دانست و افزود: خوشبختانه نیروهای جوان، تحصیلکرده و با انگیزه بانک توسعه تعاون دارای همه این ویژگی ها می باشند.
وی حضور شعبان مرادی در مسئولیت جدید و دکتر محمد علی سهمانی در بانک رفاه کارگران را سبب افزایش تعاملات بین دو بانک دانست و افزود: افزایش هم افزایی و به اشتراک گذاری تجربیات از جمله ویژگی های این تعامل دو سویه خواهد بود.
 گفتنی است در این جلسه با اهدای لوح و هدایایی از سوی مدیریت و کارکنان امور مالی از زحمات مرادی تقدیر و تشکر شد.
شایان ذکر است شعبان مرادی مدیر امور مالی بانک توسعه تعاون به سمت معاون مدیر عامل در امور مالی و پشتیبانی بانک رفاه کارگان منصوب شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: