کد خبر: ۳۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
توحیدی مدیر شعب استان خوزستان بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: امروزه بانکی می تواند پیشرو، پویا، فعال و موفق باشد که در زمینه جذب منابع و کاهش مطالبات خود عملکرد مناسبی ارائه نماید.
به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مدیریت شعب استان خوزستان با کاهش 12 درصدی مطالبات بانکی در 6 ماه اول سال جاری نسبت به پایان سال 94، بهترین عملکرد را در این حوزه به خود اختصاص داده است.
توحیدی مدیر شعب استان خوزستان ضمن تاکید به اهمیت موضوع کاهش مطالبات بانکی بیان داشت: امروزه باتوجه به شرایط حاکم بر بانک ها یکی از اصلی ترین چالش های پیش روی نظام بانکی کشور کنترل و کاهش مطالبات می باشد.
 وی افزود: بانکی می تواند در این خصوص موفق باشد که بتواند با بسیج تمامی امکانات و بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب در جایگاه های مناسب از ظرفیت های خود در این زمینه استفاده لازم را ببرد.
مدیرشعب استان خوزستان ادامه داد: بازگشت بهینه اقساط تسهیلات پرداختی به معنی تقویت منابع مالی بیشتر برای اعطای تسهیلات به افراد و اقشار نیازمند جامعه می باشد و همین نکته ظریف می تواند ما را در رسیدن به رشد و تعالی بانک کمک نماید.
وی تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه استان خوزستان و حجم بالای پرداخت تسهیلات در هر سال، خصوصاً پرداخت تسهیلات تکلیفی، تلاش نمودیم تا با بکارگیری کارگروه های خاص از ایجاد معوقات بانکی جلوگیری نماییم.
توحیدی اضافه کرد: به لطف خداوند متعال و همکاری سایر همکاران و با ارائه راه کارهای لازم به شعب استان از طریق واحد های ستادی نظیر معاونت اعتباری و دایره حقوقی، اقدامات مطلوبی در زمینه کاهش مطالبات طی 6 ماهه ابتدای سال 1395 نسبت به پایان سال 1394 انجام شده است.
وی ادامه داد: همین تلاش ها و حمایت ها باعث گردید تا در نیمه اول سال جاری استان خوزستان جایگاه مطلوبی را در زمینه کاهش مطالبات بانکی در سطح کشور کسب نماید و امیدوارم با یاری خداوند متعال بتوانیم به این روند رو به رشد ادامه داده و شاهد پیشرفت بانک در تمامی زمینه ها وشاخص ها باشیم.
توحیدی در ادامه اظهارداشت: این موفقیت در حالی صورت پذیرفت که ما در سال 1394 شاهد ادغام سه شعبه در استان بودیم و این امر به ایجاد و افزایش مطالبات در استان منجر شد که با تلاش ها و اقدامات صورت گرفته توسط همکاران، گامهای موثری در زمینه کاهش آن برداشته شده است.
وی در پایان از کلیه همکاران بانک قرض الحسنه مهر ایران استان خوزستان در تمامی واحدهایی که در رسیدن به این موفقیت تلاش نمودند تقدیر و تشکر کرد و عنوان داشت که با یاری خداوند بتوانیم این روند مثبت را ادامه داده و در آینده نزدیک شاهد رشد و توسعه همه جانبه بانک باشیم .

نام:
ایمیل:
* نظر: