کد خبر: ۳۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
آیات عظام سبحانی، مکارم‌شیرازی و جوادی آملی از اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در چگونگی تأثیر شبکه ملی اطلاعات در سالم‌سازی فضای مجازی تشکر کردند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ پس از افتتاح مرکز NIX استان قم در دوازدهم آبان‌ماه سالجاری در راستای مراحل اجرائی فاز دوم شبکه ملی اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدارهای جداگانه‌ای با آیات عظام جوادی آملی، مکارم شیرازی و سبحانی داشت که ضمن ارائه عملکرد آخرین وضعیت اجرای شبکه ملی اطلاعات، گزارشی نیز از تلاش‌های صورت پذیرفته برای سالم‌سازی فضای مجازی به آیات عظام ارائه کرد.
بنابراین گزارش: آیت‌الله مکارم شیرازی پس از استماع گزارش ضمن تشکر از اقدامات انجام پذیرفته بر ادامه این مسیر با جدیت تأکید و بر ضرورت تسریع بر اجرای ادامه پروژه‌های مهم شبکه ملی اطلاعات تأکید داشتند.
همچنین آیت‌الله سبحانی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته، بر ضرورت همدلی همه گروه‌های کشور در مقابله با مصادیق و ادامه اجرای شبکه ملی اطلاعات تأکید کردند و همدلی را کلید موفقیت در این موضوعات مهم عنوان نمودند.
حضرت آیت‌الله جوادی آملی نیز با تأکید بر تکیه به توانمندی جوانان ایرانی که در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و توانستند در حوزه موشکی کشور را به یکی از قدرت‌های برتر دنیا برسانند رشد دانش و سواد سایبری در دست‌اندرکاران توسعه فناوری اطلاعات در کشور را یک ضرورت لازم برای اقدامات ایجابی و سلبی دانستند. وی تسریع در ادامه اجرای شبکه ملی اطلاعات در مقابله همه‌جانبه با مصادیق ضددین، فحشا و منکرات را به عنوان یک ضرورت مهم مطرح کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: