کد خبر: ۳۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
همزمان با عزیمت زائران به مناسبت اربعین حسینی و در جهت تسهیل در ارائه خدمات بانکی، دو دستگاه خودپرداز سیار و یک دستگاه خودپرداز ثابت بانک قرض الحسنه مهر ایران در پایانه‌ مرزی مهران "استان ایلام"، نصب و راه اندازی شده است.
به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در آستانه اربعین شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) و پیاده روی عظیم مشتاقان  و دلدادگان حسینی، جمعیت میلیونی از سراسر کشور خود را به کربلا رسانیده تا عشق و ارادت و دلداگی خود را به سید و سالار شهیدان به منصه ظهور برسانند.
از این رو بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستاي تحقق ماموریت های فرهنگی و اجتماعی خود برای دومین سال متوالي نسبت به فراهم سازي امكانات رفاهي برای زائران حسینی (ع) در مرز بین‌المللی مهران واقع در استان ایلام اقدام نمود.
بر این اساس، با توجه به اینکه مرز مهران یکی از مرزهای مهم ارتباطی بین دو کشور ایران و عراق است، بانک قرض الحسنه مهر ایران در ایام اربعین امسال نیز همچون سال گذشته به منظور تسهیل در ارائه خدمات بانکی، به نصب و راه اندازی 2 دستگاه خودپرداز سیار و یک دستگاه خودپرداز ثابت مبادرت ورزید.
بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان پیشگام عرصه خدمات رسانی در حوزه های اجتماعی، با استقرار 3 دستگاه خودپرداز در پایانه‌ مرزی و افزایش کار شعبه مهران در ایام اربعین، علاوه بر ارائه وجوه نقد مورد نیاز زائران عتبات عالیات، امکان دسترسی به خدمات انتقال وجه و دیگر خدمات بانکی را برای عزاداران حسینی فراهم آورده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: