کد خبر: ۳۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
همایش فصلی بیمه دی در سال جاری با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستادی و رؤسای شعب 12 و 13 آبانماه در محل مجتمع فرهنگی زیباکنار صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی؛ در ابتدای این نشست مهندس سید مجید بختیاری مدیرعامل شرکت با عرض خیرمقدم به میهمانان و مدعوین بیان داشت: بیمه دی امروز به لطف خداوند متعال و زحمات و تلاش های کارکنان خود در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفته است.
ایشان ارتقاء سه مرحله ای سطح توانگری را آغازگر فصل شکوفایی شرکت برشمرد و با تأکید مجدد بر اصول شرکت شامل سلامت، حرفه ای گری و انسجام سازمانی از مدیران شرکت خواست با عنایت ویژه به فروش با کیفیت محصولات بیمه ای و خصوصاً بیمه نامه های جدید در رشته عمر اهتمام ورزند. 
مدیرعامل شرکت بیمه دی همچنین با اشاره به برنامه ریزی بلند مدت شرکت عنوان داشت: باید بدون درنظر گرفتن سلیقه شخصی و همگام با برنامه ریزی های انجام شده در جهت تعالی سازمانی بکوشیم.
ایشان توجه به مسئولیت اجتماعی حفظ محیط زیست را با اهمیت دانست و اظهار داشت: به عنوان یک بنگاه اقتصادی میتوانیم در فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست اثر گذار باشیم. محیط زیست ما امروز نیاز به مراقبت و حفاظت دارد و ما باید از خودمان در وهله اول شروع کنیم که توانستیم با آغاز اقداماتی این پویش را در شرکت اشاعه بدهیم.
در اولین روز این همایش چندین پنل تخصصی توسط معاونین مدیرعامل در حوزه های مالی، بازاریابی و فروش، فنی و تعالی سازمانی، بیمه الکترو نیک و حقوقی برگزار شد. 
همچنین در روز دوم همایش، دوره آموزش مبارزه با پولشویی و مباحث زیست محیطی در قالب مسئولیت اجتماعی بحث و تبادل نظر شد.
شایان ذکر است با همت واحد آموزش و مدیریت بیمه های عمر نیز یک دوره کلاس آموزش بازاریابی و فروش بیمه های عمر برای برگزیدگان جشنواره تابستانی بیمه عمر بیمه دی برگزار و در پایان از سه نفر برگزیدگان این جشنواره آقایان سلطان علیخواه از ارومیه و مرتضی تاجیک از ورامین و خانم عاطفه کاظمی از قزوین تقدیر و جوایزی توسط مدیریت محترم عامل و معاونین تقدیم آنان شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: