کد خبر: ۳۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی با حضور بیمه رازی واقع در جزیره کیش برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی و تبلیغات، بیمه رازی در این نمایشگاه با برپایی غرفه و حضور مدیران و کارشناسان مجرب به ارائه خدمات نوین بیمه ای و همچنین عرضه محصولات خود پرداخت.
همچنین قابل ذکر است دکتر یونس مظلومی مدیرعامل بیمه رازی یکی از اعضای پنل تخصصی بیمه در نمایشگاه فوق بودند و به سخنرانی پرداختند.
پنل تخصصی هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با موضوع فرصت ها و چالش های صنعت بیمه در روز چهارشنبه 12 آبان ماه به ریاست دکتر صفری، رئیس محترم پژوهشکده بیمه برگزار شد.
محور موضوع سخنرانی دکتر مظلومی در خصوص ورود بیمه های خارجی به ایران بود.
مدیرعامل بیمه رازی در این خصوص گفت: ویژگی های ایران برای بیمه های خارجی جذاب است، اما ورود آن ها باید قانون مند و مطابق ضوابط حاکم بر شرکت های ایرانی صورت گیرد.
وی خاطر نشان کرد: ایران دومین کشور پر جمعیت منطقه خاور میانه و شمال آفریقا است که در منطقه منا بعد از مصر قرار دارد و با توجه به جمعیت جوانی که در ایران وجود دارد یک کشور بسیار عالی برای جذب سرمایه گذاری در بیمه محسوب می شود.
 گفتنی است هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی از روز دوشنبه 10 لغایت پنجشنبه 13 آبان ماه سال جاری در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برپا شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: