کد خبر: ۳۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
در دومین روز معاملات بورس اوراق بهادار در این هفته دماسنج بازار سرمایه به روند نزولی خود ادامه داد و تا تراز ۷۹ هزار و ۱۳۷ واحد پایین رفت.همچنین آیفکس با بیش از یک واحد کاهش عدد ۸۳۶.۹ را تجربه کرد.
امروز یکشنبه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۱۱۶ واحد کاهش یافت و به عدد ۷۹ هزار و ۱۳۷ واحدی رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز پس از ۳۶ واحد افت در تراز ۱۵ هزار و ۷۲۹ واحدی قرار گرفت.
در دومین روز معاملات این هفته شاخص بازار شناور با ۱۸۸ واحد رشد رقم ۸۸ هزار و ۶۶ واحدی را تجربه کرد و شاخص بازار اول با ۶۵ واحد کاهش به عدد ۵۵ هزار و ۶۷۱ واحدی تجربه کرد. همچنین شاخص بازار دوم ۳۴۳ واحد افت کرد و در تراز ۱۷۱ هزار و ۳۰۵ واحدی ایستاد.
در معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری امید، شرکت ملی مس و کشتیرانی جمهوری اسلامی بیشترین تاثیر را در نوسانات شاخص کل برجای گذاشت.
امروز ارزش معاملات به رقم ۱۴۲ میلیارد و ۹۶۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۵۶۵ میلیون و ۴۹۸ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی نزدیک به ۵۷ هزار نوبت دادوستد بود.
امروز در گروه خودرو ۱۱۴ میلیون و ۷۷۲ هزار سهم به ارزش ۱۹ میلیارد تومان معامله شد و همچنین در گروه فلزات اساسی ۴۰ میلیون و ۶۸۴ هزار سهم به ارزش نزدیک به ۱۱ میلیارد تومان مورد دادوستد قرار گرفت.
*آیفکس امروز ۱.۶ واحد کاهش یافت و در رقم ۸۳۶.۹ ایستاد.
ارزش معاملات فرابورس ایران رقم ۱۴۲ میلیارد و ۳۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را تجربه کرد که این رقم ناشی از دست به دست شدن بیش از ۱۵۲ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله در ۱۷ هزار و ۷۹۰ نوبت دادوستد بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر: