کد خبر: ۳۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
مدیرعامل بانک ملت در سومین روز برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، با حضور در این نمایشگاه از غرفه های روزنامه ها و خبرگزاری ها بازدید کرد.
 به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار با حضور در غرفه های ایرنا، ایسنا، فارس، مهر، ایلنا، تسنیم و روزنامه های ایران، اطلاعات، کیهان، جوان، پایگاه خبری تحلیلی ملت بازار و چند پایگاه خبری دیگر، با خبرنگاران این رسانه ها گفت و گو کرد.
وی با تاکید بر اهمیت و نقش رسانه ها در اقتصاد کشور، از علاقمندی خود به مطبوعات و خبرگزاری ها سخن گفت و افزود: در دنیای امروز، رسانه یک ابزار قدرتمند است که می تواند به عنوان یک بازوی توانمند، اقتصاد کشور را در رسیدن به شکوفایی یاری برساند.
دکتر اخلاقی با اشاره به تغییر رویکرد و استراتژی بانک ملت با هدف افزایش سودآوری و کسب رضایت سهامداران و مشتریان، خاطرنشان کرد: عملکرد این بانک در چهار ماه گذشته به شکل معناداری بهبود یافته و بانک ملت در این مدت کوتاه، جهش قابل توجهی در بخش های مختلف داشته است.
وی از کاهش هزینه های بانک ملت در چند ماه اخیر از طریق کاهش قیمت تمام شده پول در این بانک خبر داد و اظهار داشت: این بانک در راستای سیاست های بانک مرکزی و رعایت نرخ های مصوب شورای پول و اعتبار، مشتریان خود را متقاعد ساخته است تا به جای پرداخت نرخ های سود غیرمتعارف، خدمات مطلوب و متمایزی را به آنان ارائه دهد و از همین طریق مشتریان را در کنار خود نگه داشته است.
مدیرعامل بانک ملت به کاهش محسوس قیمت تمام شده پول در این بانک در سه ماه گذشته اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع به تحقق سود مورد انتظار سهامداران کمک شایانی خواهد کرد ضمن این که با انضباط ایجاد شده و برنامه های متوازنی که تدوین شده، درآمدهای ناشی از فعالیت های جنبی بانک به دلیل ظرفیت های بالای آن، افزایش یافته است.
وی همچنین مطالبات این بانک را دارای روند نزولی خواند و گفت: این روند نزولی ادامه دار خواهد بود و مطمئنا، اهداف پیش بینی شده، به طور کامل محقق خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: