کد خبر: ۳۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
به منظور ایجاد، گسترش و تحکیم همکاری­های آموزشی، علمی و پژوهشی با محوریت تحقق سیاست­های کلی اقتصاد مقاومتی و باتوجه به جایگاه و نقش نظام بانکی در تحقق این سیاست­ها، بانک انصار و دانشگاه خوارزمی تفاهمنامه ای 10 ماده ای را امضاکردند.
به منظور ایجاد، گسترش و تحکیم همکاری­های آموزشی، علمی و پژوهشی با محوریت تحقق سیاست­های کلی اقتصاد مقاومتی و باتوجه به جایگاه و نقش نظام بانکی در تحقق این سیاست­ها، بانک انصار و دانشگاه خوارزمی تفاهمنامه ای 10 ماده ای را امضاکردند که براساس مفاد این تفاهم نامه طرفین در بکارگیری تمامی ظرفیت های یکدیگر در راستای ارتقای فعالیت های حرفه ای مرتبط با تحقق اقتصادمقاومتی متعهد شدند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی وتبلیغات، به نقل از مرکز مطالعات و نوآوری بانک انصار انجام پژوهش های علمی پیرامون نقش نظام بانکی در تحقق اهداف اقتصادمقاومتی، همکاری در جهت تولید محتوای نظری، تبادل تجربیات با برپایی نشست های علمی، خدمات مشاوره‌ای، فعالیت‌های آموزشی و تلاش مشترک در مسیر پیاده‌سازی اقتصادمقاومتی و بانکداری‌اسلامی محورهای این تفاهمنامه را تشکیل می‌دهند. 
براساس گزارش مذکور توسعه فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه در اقتصادمقاومتی و حمایت بانک انصار از دانشگاه خوارزمی در این حوزه و ایجاد کمیته مشترک برای هدایت اقدامات اجرایی، از مهم‌ترین نکات این تفاهنمامه به شمارمی‌آیند.

نام:
ایمیل:
* نظر: