کد خبر: ۳۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
هادی بختیار مدیر اداره شعب استان گفت: هدف اصلی بانک توسعه تعاون فارس ، استفاده از تمام ظرفیت های موجود بانک برای کمک به تولید، صنعت و اشتغال این استان پهناور می باشد.
وی در جلسه مشترک با روسای حراست دستگاه های اجرایی تابع وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و بانک ها اظهارداشت: فارس استان ویژه‌ای است و سرمایه‌داران بسیار بزرگی دارد که فعالیت‌های آنان فقط مربوط به شهر شیراز نیست. ما به دنبال همکاری با این فعالان بزرگ اقتصادی هستیم و تاکنون با خیلی از سرمایه گذران دیدار و جلسات مختلفی برگزار کردیم.
وی گفت : در حد توان و ظرفیت بانک در کنار سرمایه گذران هستیم و اعتقاد داریم پروژه‌های بزرگ، باعث ایجاد حرکت بزرگ در اقتصاد استان می‌شود.
بختیار عنوان کرد: شرکت تعاونی و بنگاه های اقتصادی زیادی تاکنون در سطح استان از خدمات بانک توسعه تعاون بهرمند شده اند.
وی با اشاره به مشتری مداری در بانک ها بیان کرد:  بانک توسعه تعاون ، خودش را با مشتری شریک می‌داند و سعی دارد مشکلات مشتری را درک کرده و به دنبال حل آن باشد.
بختیار وظایف مسئولان حراست  سازمان ها را حساس و ارزشمند  دانست  و گفت: مسئولان حراست در ایجاد حفظ آرامش نظم و امنیت سازمان نقش پررنگ و مهمی دارند.
گفتنی است گردهمایی مسئولان حراست دستگاه های اجرایی زیر مجموعه وزرات تعاون،کار و رفاه اجتماعی و بانک های استان با حضور مدیر اداره شعب و رئیس حوزه حراست در سالن اجتماعات مدیریت اداره شعب فارس برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: