کد خبر: ۳۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
ابوالقاسم کریمی فرماندار شهرستان لردگان در نشست مشترک با مدیر شعب پست‌بانک استان چهارمحال و بختیاری گفت: حضور مؤثر این بانک در روستاها، کمک شایانی به روستائیان در تأمین نیازهای بانکی و پولی آنان می‌نماید.
به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک ایران: وی بر حضور این بانک در جلسات شورای اداری برای ارتباط و همکاری بیشتر با سازمان‌ها تأکید و آمادگی فرمانداری را برای هرگونه همکاری اعلام کرد.
همچنین در این نشست بهنام یزدانی مدیرشعب استان گزارشی از عملکرد پست بانک استان و شعبه لردگان ارائه کرد و گفت: این بانک تلاش نموده با جمع آوری وجوه سرگردان بویژه در روستاها و پرداخت تسهیلات گام مهمی در رونق کسب و کارها در روستاها بردارد.
گفتنی است: مسئولان پست‌بانک استان بعد از این نشست، جلسه‌ای نیز با مسئولان باجه‌های خدمات بانکی شهرستان برگزار و طی آن یزدانی به تشریح برنامه‌های بانک، بازاریابی‌های انجام شده توسط مسئولان باجه‌ها، دستور‌العمل‌های ابلاغی و آموزش خدمات جدید پرداخت و در ادامه نیز پیشنهادها و نظرهای ارائه شده آنان را بررسی کرد و درپایان هم از مسئولان باجه‌های شهریار‌، چنارمحمودی، بیدله، گوشه و ابواسحاق به علت عملکرد مناسب در طول یکسال گذشته با اهدای لوح و هدیه تقدیر به‌عمل آورد.

نام:
ایمیل:
* نظر: