کد خبر: ۳۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
نشست مشترک موسسه اعتباری کوثر و سازمان امور عشایر ایران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ در این نشست مشترک ضمن تشریح وضعیت عشایر، فرآیند عملیاتی شدن تفاهم نامه تأمین تجهیزات حفاظتی و اطفای حریق مورد نیاز برای حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی کشور مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر عیسی رضایی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر در این نشست اظهار داشت: موسسه اعتباری کوثر جهت  حمایت مالی از طرح های عشایری آمادگی کامل دارد.
وی تاکید کرد: عشایر تولید کنندگان بی ادعایی هستند که همواره با کمترین هزینه ممکن بهترین بازدهی ها را داشته و ثابت کرده اند، می توانند به عنوان خط مقدم تحقق اقتصاد مقاومتی محصولات را با صرف کمترین هزینه تولید و روانه بازار های محلی و ملی کنند.
مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر گفت: بر اساس تفاهم نامه مزبور میزان تسهیلات پرداختی کوثر به سازمان امور عشایر 400 میلیارد ریال می باشد.
وی ابراز امیدواری کرد: با حمایت موسسه اعتباری کوثر در بخش های تامین دستگاه های آب شیرین کن، بهداشت و پنل های خورشیدی با همکاری سازمان امور عشایر گامی مثبت برای ارائه خدمات مطلوب به این قشر برداشته و نتایج مثبت این اقدام در فعالیت های آنان دیده شود.
   در ادامه کرمعلی قندالی رئیس سازمان امور عشایر نیز گفت: بزرگترین چالش سال های اخیر برای عشایر، پدیده خشکسالی است که بیشترین تاثیر آن بر حوزه های طبیعی و عشایر بوده به گونه ای که هزینه‌های تولید را در این جامعه مولد افزایش داده است.
وی افزود: برای مقابله با این چالش بزرگ، تامین حداقل خدمات مورد نیاز عشایر به ویژه نهاده‌های تولید و تامین آب عشایر ضروری است . امضاء این تفاهم نامه جهت تامین 210 دستگاه خودرو در طول عمر سازمان امور عشایر بی سابقه است.
قندالی اظهارداشت: امیدوارم تفاهم نامه مزبور تا پایان سال جاری عملیاتی شود و بتوانیم در سایر بخش ها شامل تجهیز تمامی سامانه های عشایری به پنل های خورشیدی و بکارگیری از میکروچیپ ها در گله ها نیز همکاری کنیم.
وی گفت: حدود 1200 تشکل عشایری تحت عنوان اتحادیه و تشکل های عشایری در کشور وجود دارد که در حوزه تامین نهاده و خدمات رسانی به عشایر فعالیت می کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: