کد خبر: ۳۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
سالار عقیلی در گفتگو با رسانه ها:
سالارعقیلی هنرمند ارزشمند کشورمان با تأکید بر اینکه وجود بیمه های تخصصی برای هنرمندان اطمینان خاطر می آورد، گفت:بسیار خوشحالم که حنجره‌ام را بیمه کردم.
*هنرمندان همه رشته‌ها نیاز به این بیمه دارند
    « سالارعقیلی هنرمند ارزشمند کشورمان با تأکید بر اینکه وجود بیمه های تخصصی برای هنرمندان اطمینان خاطر می آورد، گفت:بسیار خوشحالم که حنجره‌ام را بیمه کردم.»   
 این خواننده موسیقی اصیل ایرانی در گفتگو با خبرگزاری «میزان» گفت: « بیمه ایران در هشتاد و یکمین سالروز تأسیس خود، برای اولین بار در ایران حنجره یک خواننده را بیمه کرد. وی ادامه داد: اولین مرتبه ای بود که به شکل تخصصی با یک بیمه نامه ویژه هنرمندان در ایران برخورد می کردم.
 خواننده قطعه ماندگار" ایران" تصریح کرد: بسیار خوشحال هستم که چنین اتفاقی افتاده چرا که چنین بیمه نامه هایی نه تنها برای هنرمندان عرصه موسیقی و آواز بلکه برای هنرمندان سایر رشته ها از جمله نقاشی و خطاطی نیز لازم به نظر می رسد.
عقیلی همچنین ابراز امیدواری کرد از این پس به شکل تخصصی تری با هنرمندان و بیمه آن ها برخورد شود و برای سایر هنرمندان نیز با تدابیر صورت گرفته چنین اتفاق ارزشمندی رخ بدهد.
خواننده قطعه "خوشه چین" در ادامه صحبت‌های خود توضیح داد: هنرمندان قشر زحمت کشی هستند که متأسفانه به آن ها بهای چندانی داده نمی شود.  
خواننده آلبوم " قافله سالار عشق" یادآور شد:  تنها سرمایه یک هنرمند، هنرش است، اگر خدای ناکرده اتفاقی برای یک هنرمند رخ دهد مانند اینکه یک خواننده صدایش را از دست بدهد و یا یک نوازنده دستش را از دست بدهد و هنرش زودتر ازخودش از بین برود باعث نگرانی و به دنبال آن، سرخوردگی هنرمند در آینده می شود.
 عقیلی همچنین گفت: هنرمندان یکی از سرمایه های اصلی هنر کشور محسوب می شوند و اگر هنرشان از بین برود آن ها برای ادامه مسیر زندگی با مشکل رو به رو می شوند.
وی تصریح کرد: هنگامی که بیمه نامه ای تخصصی مانند آنچه از سوی بیمه ایران برای من درنظر گرفته شد، برای یک هنرمند اعمال می شود، نوعی اطمینان خاطر برای ادامه مسیر فعالیت های هنری یک هنرمند برای او، ایجاد می شود.
خواننده اثر خاطره انگیز "از تنهایی گریه مکن" خاطرنشان کرد: چنین اقداماتی در حقیقت نوعی احترام گذاشتن و ارزش قائل شدن برای هنرمندان یک کشور است و امیدوارم هر روز بیش از گذشته گسترش پیدا کند. »

نام:
ایمیل:
* نظر: