کد خبر: ۳۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
گودرزی، سخنگوی ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد: پنج مرد و چهار زن، در حملات تروریستی در ترمینال اتوبوسرانی سامرا به شهادت رسیدند که ساعاتی قبل پیکر هشت تن از آنان به پزشکی قانونی کهریزک منتقل شد و یک شهیده نیز هنوز در پزشک قانونی کشور عراق است که پس از گذراندن مراحل قانونی به وطن انتقال داده خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا ناجی جلالی، محمدرضا حافظی قهستانی، رسول نریمانی، محمد اسلام کیش و حسین عمویی، پنج شهید مرد و خیره شیخی، آذر همایونی، سکینه عطایی و زینب داستار، شهدای زن این واقعه اند.
گودرزی، در ادامه به انتشار نام عباس حیدری در میان شهدای اعلام شده در اخبار روز گذشته اشاره کرد و گفت: در شناسایی اولیه شهدا و مجروحان به دلیل شدت انفجار و از بین رفتن مدارک شناسایی افراد و بیهوشی آنها، این فرد جزو شهدا اعلام شده بود که خوشبختانه پس از انتقال مجروحان به بیمارستان و تشخیص هویت آنان، مشخص شد که وی مجروح است و هم اکنون در بیمارستان سینا تحت مداوای تکمیلی است.
گفتنی است؛ تعدادی از مصدومین حمله انتحاری سامرا تحت پوشش "بیمه سلامت” زائرین اربعین حسینی هستند که بیمه دانا خسارات وارده را جبران می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: