کد خبر: ۳۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
در راستای افزایش کیفیت خدمات رسانی بانک حکمت ایرانیان به مردم کنارک ، پس از اتمام نوسازی و تجهیز باجه بانک حکمت ایرانیان در پایگاه هوایی کنارک ، مراسم افتتاحیه این باجه با حضور معاون امور بانکی ، مدیریت روابط عمومی ، مدیریت جنوب شرق کشوردر بندر کنارک و فرماندهی ارشد نظامی آجا در شهرستانهای چابهار و کنارک فرماندهی پایگاه دهم شکاری فرماندهی گروه پدافند هوایی شهید بردبار و تعدادی از کارکنان یگانهای مستقر آجا در منطقه ، برگزار شد .
در راستای افزایش کیفیت خدمات رسانی بانک حکمت ایرانیان به مردم کنارک ، پس از اتمام نوسازی و تجهیز باجه بانک حکمت ایرانیان در پایگاه هوایی کنارک ، مراسم افتتاحیه این باجه با حضور معاون امور بانکی ، مدیریت روابط عمومی ، مدیریت جنوب شرق کشوردر بندر کنارک و فرماندهی ارشد نظامی آجا در شهرستانهای چابهار و کنارک( امیر دریادار دوم عرشه شریفی نسب ) فرماندهی پایگاه دهم شکاری (امیر سرلشکر خلبان جعفری ) فرماندهی گروه پدافند هوایی شهید بردبار و تعدادی از کارکنان یگانهای مستقر آجا در منطقه ، برگزار شد .
بر اساس این گزارش ، رئیس شعبه شهید مولایی کنارک در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از نگاه هوشمندانه مدیرعامل بانک نسبت به ارائه خدمات با کیفیت بویژه در مناطق عملیاتی  و کمتر توسعه یافته ، از سایر عوامل اثر گذار در بازسازی و نوسازی این باجه تقدیر و تشکر نمود .
در ادامه این مراسم امیر فرماندهی پایگاه دهم شکاری نیز به اثر بخشی و رضایت مندی کارکنان پایگاه از خدمات بانک حکمت در شهرستان تشکر و از حسن نظر مدیر عامل محترم و کارکنان شعبه تشکرکرد.  سپس معاون امور بانکی نیز ضمن تقدیر از عوامل اثر گذار ، همدلی و همکاری بین یگانهای مستقر آجا در منطقه و بانک حکمت شعبه شهید مولایی را بی نظیر و ستودنی توصیف نموده و از همکاران شعبه خواستار استمرار خدمات رسانی باکیفیت و انجام وظیفه به نحو احسن شد . بی نظیر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای بانک در حوزه های ارزی و بین الملل و تجارت داخلی و همچنین سلامت بانکداری ،آینده بانک حکمت ایرانیان را برای مشتریان روشن توصیف نمود .

نام:
ایمیل:
* نظر: