کد خبر: ۳۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
جلسه هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی استان کهکیلویه و بویر احمد بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور پدرام رییس هیات مدیره و غفاری عضو هیات مدیره در محل ساختمان سرپرستی استان برگزار شد.
جلسه هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی استان کهکیلویه و بویر احمد بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور پدرام رییس هیات مدیره و غفاری عضو هیات مدیره در محل ساختمان سرپرستی استان برگزار شد.
به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، محسن پدرام در این گردهمایی با اشاره به رشد خوب منابع در استان های محروم بیان داشت: طی 7 ماهه گذشته سال جاری با تلاش های تمامی همکاران، اقدامات شایسته ای در راستای جذب منابع قرض الحسنه خصوصا در مناطق محروم کشور صورت گرفته است که این منابع در چارچوب مقررات و ضوابط بانکی به منظور رفع مایحتاج ضروری نیازمندان واقعی جامعه به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تخصیص می یابد.
وی در رابطه با اهمیت پرسنل در پیشرفت و شکوفایی بانک گفت: وجود نیروهایی متخصص، جوان و تحصیلکرده نقش بسزایی در پویایی و رشد همه جانبه بانک ایفا می نماید و از این حیث وضعیت معیشت و امور رفاهی کارکنان همواره مورد توجه مدیران ارشد مجموعه می باشد.
رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص وصول مطالبات تصریح کرد: بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافت شده به معنای برگشت منابع قرض الحسنه و اعطای تسهیلات بیشتر به آحاد جامعه است و تمامی همکاران باید برای وصول مطالبات تلاش مجدانه ای داشته باشند.
وی افزود: رعایت قوانین وضوابط بانکی، توجه به اصول مشتری مداری و اهتمام در بهداشت اعتباری به منظور دستیابی به رشد و شکوفایی بانک قرض الحسنه مهر ایران باید سرلوحه امور قرار گیرد و همه همکاران در کنار مدیران شعب استان ها برای جذب منابع بیشتر و ارائه خدمات مطلوبتر تلاش نمایند.
در ادامه غفاری عضو هیات مدیره بانک با اشاره به تاثیر احراز هویت در جلوگیری از معوقات بانکی بیان داشت: بالا بودن ریسک اعتباری حساسیت زیادی دارد و استاندارد آن نباید بیش از یک باشد از این رو کنترل این میزان وظیفه تمامی شعب استان ها به شمار می آید.
وی ادامه داد: کارکنان به منظور جلوگیری از بروز مطالبات بانکی باید در هنگام تشکیل پرونده به بخشنامه ها و نکات مربوط به عقد قراردادها دقت لازم را داشته باشند تا در بازگشت منابع بانک مشکلی به وجود نیاید.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهارداشت: کارمزد حاصل از ارائه دستگاه های Pos می بایست بخشی از هزینه های استان را پوشش دهد، به همین منظور ضروری است تا دستگاه های کم کارکرد جمع آوری شده و به فروشگاه هایی با تراکنش های بالاتر اختصاص پیدا کند.
در پایان رهنمودهای لازم توسط پدرام رییس هیات مدیره و غفاری عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ارائه و به سوالات همکاران پاسخ داده شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: