کد خبر: ۳۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
سومین همایش سراسری مدیران و کارشناسان توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی با شعار "سرمایه های انسانی، آینده سازان کوثر " به میزبانی مدیریت شعب استان گیلان برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ نقش استراتژیک مدیریت منابع انسانی در تحقق اهداف کارکنان  و ارتقاء جایگاه موسسه ، حرفه ای گرایی در توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی و همسو سازی برنامه های این مدیریت با استراتژی های موسسه و همچنین رو نمایی از چهار خدمت جدید در بخش آموزش با بهره گیری از  روش های الکترونیکی و مجازی زود بازده و پیاده سازی فرآیندهای منابع انسانی از جمله اهداف برگزاری این همایش اعلام شد.
محمد رحیم گلبداغی مدیر شعب استان گیلان ضمن عرض خوش آمد گویی به مدیران و کارشناسان گفت: هم اکنون آموزش در موسسه اعتباری کوثر در دو بخش مجازی و حضوری متمرکز شده است .
گلبداغی افزود : ما باید ذات انسانی خودمان را در جهت ارائه خدمت به مردم تقویت کنیم و بیشتر به این ابعاد دقت کنیم. امیدواریم بتوانیم خوب درک کنیم ، خوب یاد بگیریم و خوب هم بتوانیم انتقال دهیم .
سید هادی هاشمی معاون توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی گفت: حرکت این معاونت در راستای تدوین و اجرای الگوی جامع منابع انسانی با محوریت بکارگیری نیروهای جوان و متعهد است. تکریم مشتریان و ارباب رجوع برای موسسه دارای اهمیت بالایی است. 
وی افزود: فراهم نمودن زیر ساخت ها، ایجاد محیط آرام برای همکاران، تاکید بر رعایت قوانین و مقررات، ترویج علم و دانش، انتقال تجربیات ، ترویج فرهنگ قرآنی ، ایجاد امکانات رفاهی ، توجه به سلامت کارکنان و ایده پردازی از وظایف معاونت توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی است.
معاون توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی در ادامه خواستار مشارکت و حضور مستمر استانها در تولید محتوای ماهنامه شمیم کوثر شد.
سید هادی هاشمی معاون توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی در حاشیه برگزاری سومین همایش سراسری مدیران و کارشناسان اداری گفت: سه کارگاه آموزشی به صورت همزمان و برای مدت 6 ساعت با حضور مدیران وکارشناسان توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی در سه بخش  توسعه سرمایه های انسانی، کارگزینی و جذب،رفاه و سلامت برگزار شد.
مهدی عزتی جانشین معاون توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی با توجه به اهمیت برگزاری این همایش اظهار داشت : نیروی انسانی کارآمد مهمترین و با ارزش ترین سرمایه موسسه است و می تواند ما را به اهداف بزرگمان برساند.
وی گفت: کارشناسان منابع انسانی باید با روحیه بالا و اخلاق و رفتار خوب با کارکنان تعامل کنند. مدیران و کارشناسان اداری جایگاه حساسی در سازمان دارند که این امر مسئولیت ما را سنگین تر خواهد کرد.
وی تاکید کرد: حضور و حیات کاری ما بخاطر وجود کار کنان موسسه است. ما باید تلاش کنیم تا دغدغه های فکری کارکنان را کم کنیم چراکه این گونه اقدامات موجب افزایش بهره وری آنها و متناسب با آن ارتقاء و پیشرفت موسسه خواهد شد.
در ادامه مصطفی کمالی جانشین معاون حسابرسی و بازرسی اظهار داشت: حفظ و نگهداری سرمایه های انسانی، سلامت مالی، تجزیه و تحلیل اطلاعات و پیگیری تخلفات و برخورد قاطع با آن از اولویت های اصلی معاونت حسابرسی و بازرسی است.
وی راه اندازی مرکز جامع مانیتورینگ و نظارت آنلاین را از جمله برنامه های اجرایی این معاونت طی نیمه نخست سال جاری اعلام کرد.
غلامرضا قبادی مدیر برنامه ریزی و تحول نیز اظهار داشت: همواره نگاه زیر ساختی به مدیریت منابع انسانی وجود دارد. حرکت از منابع انسانی به سرمایه های انسانی کار آسانی نیست و نباید آن را ساده انگاشت.
وی افزود: منابع انسانی، سرمایه های با ارزش موسسه برای کسب افتخارات هستند. سرمایه های انسانی موسسه در حال حاضر از یک نهال به یک درخت تنومند تبدیل شده است.
مدیر برنامه ریزی و تحول با اشاره به شعار موسسه اعتباری کوثر تاکید کرد: آینده از آن کسانی است که بتوانند آن را رهبری کنند. مهم این است که بدانیم در ارتباط با سرمایه های سازمانی در چه وضعیتی قرار داریم. بدین معنا که بدانیم روح سازمان و سرمایه های انسانی می بایست با شعار سازمان یکسان باشد و روح برندگی را به سازمان القاء کرد.
وی در ادامه از برگزاری دومین جشنواره رشد و یادگیری و موفقیت های پایداردر تاریخ 3و4 دی ماه خبرداد و گفت: در این جشنواره علاوه بر تقدیر از فرهیختگان کوثری، نمایشگاه دستاوردهای استانها نیز برپا می شود که در این راستا و لازم است استانها خودشان را برای این مهم آماده کنند.
حسین نجفی مدیر فناوری اطلاعات نیز با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی به مشتریان در بخش کارت های کوثر اظهار داشت: از سال گذشته امداد مشتری در راستای پاسخگویی و رفع مشکلات کارت های صادره موسسه به صورت 24 ساعته فعال می باشد.
وی افزود: وظیفه مجموعه فناوری اطلاعات نوآوری در ارائه خدمات می باشد. توقع ما هم از کارشناسان این است که مسایل و مشکلات را به ما منتقل کنند.
مدیر فناوری اطلاعات در ادامه در خصوص اهمیت خدمت موبایل بانک کوثر تاکید کرد: تمرکز موسسه راه اندازی تمامی خدمات بر روی بستر موبایل بانک کوثر است. طی سال جاری با شناسایی مشکلات و رفع آنها بر روی موبایل بانک -اندروید - توانستیم جایگاه ویژه ای را در این خدمت نسبت به سایر رقبا به دست آوریم .
نجفی در ادامه گزارش آماری در خصوص ویژگی های نرم افزار موبایل بانک و تعداد افرادی که این نرم افزار را بر روی گوشی های خود نصب کرده اند و پیگیری ها و اقدامات لازم در خصوص نصب آن توسط جامعه هدف و مشتریان ارائه کرد.
در پایان همایش با حضور سید هادی هاشمی معاون توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی ، مهدی عزتی جانشین معاون توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی، سید مقصود خراسانی مدیرعامل شرکت پاک آفرینان، گلبداغی مدیر شعب استان گیلان و مسئولین استان گیلان از چهار خدمت جدید آموزشی موسسه اعتباری کوثر شامل راه اندازی نسخه موبایل اندروید نرم افزار کلاس مجازی، راه اندازی LMS استانی، دسترسی سامانه یادگیری الکترونیک در بستر اینترنت و یکپارچه سازی کلاس مجازی آنلاین و محتوای یادگیری آفلاین رونمایی شد و مسئولین حاضر در مراسم به رسم یادبود تابلوی رونمایی از خدمات جدید موسسه را امضاء کردند.
دراختتامیه این همایش از کارشناسان برتر استانها با اهداء لوح و تندیس تقدیر گردید.
نفر اول : سعید علیزاده مدیریت شعب استان تهران
نفر دوم : مهدی فروتنی استان مدیریت شعب آذربایجان شرقی
نفر سوم : اسماعیل کشوری مدیریت شعب استان لرستان

نام:
ایمیل:
* نظر: