کد خبر: ۳۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد در نشست حسابرسی سال 94 شعب شرق استان تهران، هدف اصلی این اداره کل را نظارت و کنترل، ارتقای سلامت اداری و مالی و افزایش بهره وری بانک عنوان نمود.
به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد شرق استان تهران، محسن منشوری - مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک – در این نشست سلامت سازمانی را اولویت اصلی بازرسی عنوان کرد و گفت: در بنگاه های اقتصادی به ویژه موسسات پولی و بانکی، توجه به سلامت مالی و اداری بسیار حائز اهمیت است چرا که بی توجهی به این امر موجب بی انضباطی مالی و رشد فساد و در نتیجه بی اعتمادی به این موسسات می شود و آنها را با مخاطرات بزرگی حتی تا مرز عدم فعالیت مواجه خواهد نمود.
وی با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "بی توجهی به گلوگاه های فساد مالی علت اصلی به وجود آمدن فساد است" پیشگیری و بازدارندگی را آسان تر و کم هزینه تر از درمان دانست و افزود: رعایت و اجرای دستور العمل ها در کنار مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، از مهم ترین مولفه هایی است که باید سرمایه انسانی بانک به آن توجه جدی داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: در حال حاضر بانک مهر اقتصاد به عنوان یک بانک ارزشی از اعتماد مناسبی در میان مردم برخوردار است و این مرهون تلاش و امانت داری مدیران و کارکنان آن است.
منشوری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همدلی همه کارکنان پر تلاش استان، گفت: وجود همکاران کارآمد، متعهد و دلسوز یک سرمایه بزرگ و نیرویی پیش برنده برای بانک محسوب می شود و می تواند با فعالیت هوشمندانه و هم افزایی، موجب موفقیت استان در تمامی شاخص های بهره وری باشد.
در ادامه، علیرضا چراغی - رئیس اداره امور شعب شرق استان تهران - گزارشی از عملکرد 7 ماهه استان در حوزه های مختلف منابع، مصارف و معوقات ارائه نمود و با اشاره به جایگاه  بازرسی و حسابرسی در بانک ها، افزود: همکاران بازرسی کار بسیار مهم و سنگینی بر عهده دارند چرا که باید همواره آسیب‌های داخلی و خارجی را بررسی و با اطلاع رسانی به موقع، در مرتفع نمودن مشکلات، موثر واقع شوند و زمینه را برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان فراهم کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: