کد خبر: ۳۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: در پرداخت تسهیلات و به منظور توزیع عادلانه در برخورداری مردم تمامی مناطق کشور از خدمات قرض الحسنه، نیازمند رشد و توسعه متوازن شعب در استان ها هستیم.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: در پرداخت تسهیلات و به منظور توزیع عادلانه در برخورداری مردم تمامی مناطق کشور از خدمات قرض الحسنه، نیازمند رشد و توسعه متوازن شعب در استان ها هستیم.
به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، اکبری در رابطه با افزایش شعب و پرسنل بانک بیان داشت: در خصوص گسترش شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور دو دیدگاه متفاوت وجود دارد، یک دیدگاه که بر کاهش و پرهیز از توسعه شعب دلالت دارد و دیگری تفکری است که اشاره بر گسترش این فرهنگ حسنه در اقصی نقاط کشور دارد.
وی اضافه کرد: از آنجایی که این بانک تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد  4 درصد ارائه می نماید، لازم است تا در سراسر کشور گسترش شعبه داشته باشیم تا همه مردم و آحاد جامعه بتوانند از خدمات آن بهره مند گردند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: این ساختار به ایجاد روندی متعادل نیاز دارد تا در خصوص گسترش شعب، توسعه نیروی انسانی، جذب و ارتقاء همکاران یک تصمیم گیری مناسب انجام گردد.
وی ادامه داد: ساختار این بانک در اقصی نقاط کشور، ساختاری منسجم و متمرکز می باشد، اما در برخی از استان ها باید در خصوص منابع و تمرکز آن توجه ویژه ای صورت پذیرد.
اکبری افزود: در این استان ها باید از حوزه های مختلفی منابع جذب نماییم تا ساختار منابع استان تحت تاثیر یک مشتری خاص قرار نگیرد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: همه باید از پتانسیل و ظرفیت های موجود به نحو مطلوب استفاده نماییم تا روز به روز سهم بانک از بازار سرمایه و اقتصاد کشور افزایش یابد.
اکبری گفت: با وجود تورمی که در کشور وجود دارد ، افرادی که منابع مالی خود را در زمینه قرض الحسنه تجمیع می کنند علاوه بر ترویج و اشاعه سنت پیامبر، به تعبیری ایثار و گذشت نیز می نمایند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: بر این اساس لازم است تا رفتار و عملکرد همکاران ما به عنوان واسطه این عمل خیر با سپرده گذار و تسهیلات گیرنده، بسیار مثبت و متعالی تر از سیستم بانکی باشد.
وی ادامه داد: جایگاه فعالیت ما بسیار ارزشمند می باشد و مستلزم آن است که تمامی توان خود را به کار بندیم تا سپرده های خیرین در جای صحیح مصرف شود و به دست نیازمندان واقعی برسد.
اکبری تصریح کرد: زحماتی که در ساختار این بانک و در کلیه نقاط کشور، از استان های محروم تا استان های برخوردار کشیده شده، نشان می دهد که یک اراده، اهتمام و همدلی بسیار بالا در مجموعه وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: مدیران سطوح مختلف این بانک، افرادی با سابقه، پیشکسوت و با تجربه هستند و در کنار نیروهای جوان و مستعد، این بانک را با پتانسیل و پویایی خاصی روبرو می نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: