کد خبر: ۳۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
در سومین روز معاملات این هفته بورس اوراق بهادار تهران شاخص کل توانست ۲۹۳ واحد رشد کند و گروه پالایشی‌ها بیشترین تاثیر را در نوسانات دماسنج بازار برجای گذاشتند.
امروز دوشنبه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۲۹۳ واحد رشد کرد و به رقم ۷۹ هزار و ۳۴۱ واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن تا ۱۱۳ واحد بالا رفت و رقم ۱۵ هزار و ۹۰۳ واحدی را تجربه کرد.
شاخص آزاد شناور نیز با ۳۳۸ واحد رشد به رقم ۸۸ هزار و ۸۳۱ واحد رسید و شاخص بازار اول با ۱۹۲ واحد صعود رقم ۵۶ هزار ۴۲۷ واحدی را تجربه کرد. علاوه بر این شاخص بازار دوم با ۷۱۴ واحد رشد در تراز ۱۶۸ هزار و ۲۴۸ واحدی ایستاد.
امروز نماد پالایش نفت اصفهان، پتروشیمی جم و پالایش نفت بندرعباس با ۵۹، ۴۹ و ۴۳ واحد تاثیر منفی در شاخص کل بیشترین نقش را در نوسانات صعودی شاخص کل ایفا کردند. در طرف مقابل نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید نگذاشتند بیش از این دماسنج بازار سرمایه رشد کند.
ارزش معاملات امروز بیش از ۲۳۲ میلیارد تومان رسید که این مبلغ ناشی از دست به دست شدن ۸۹۷ میلیون و ۵۲۹ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۶۸ هزار ۱۰۷ نوبت داد و ستد بود.
آیفکس نیز امروز رشد ۵.۳ واحدی را تجربه کرد و به رقم ۸۴۲.۷ رسید. ارزش معاملات فرابورس ایران رقم ۱۷۹ میلیارد و ۸۸۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را تجربه کرد که این رقم ناشی از دست به دست شدن بیش از ۲۲۴ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۱۷ هزار و ۸۹۰ نوبت داد و ستد بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر: