کد خبر: ۳۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
در نهمين دوره مسابقات فوتسال کانون بانک‌ها و موسسات اعتباري خصوصي تيم فوتسال بانک اقتصادنوين به عنوان نخستين تيم گروه دوم اين مسابقات به مرحله يک چهارم نهايي راه يافت.
به گزارش روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين دوره از مسابقات که با حضور 14 تيم در دو گروه در حال برگزاري است بانک اقتصادنوين در گروه دوم اين مسابقات با تيم‌هاي بانک‌هاي قوامين، آينده، سامان، ايران زمين، گردشگري و سينا در گروه دوم قرار داشت که در نهايت موفق شد به عنوان نخستين تيم به مرحله يک چهارم نهايي راه يابد.
بانک اقتصادنوين در مرحله مقدماتي اين مسابقات تيم‌هاي قوامين، سامان، ايران زمين، گردشگري و سينا را به ترتيب با نتايج 3 بر 2، يک بر صفر، 5 بر صفر، 5 بر يک و 6 بر صفر از پيش رو برداشت، ضمن اينکه ديدار اين تيم با بانک آينده نيز يک بر يک مساوي شد.
بانک اقتصادنوين در مرحله يک چهارم نهايي ساعت 22 روز پنج‌شنبه 27 آبان ماه به مصاف تيم فوتسال موسسه مالي و اعتباري ملل خواهد رفت.
تيم فوتسال بانک اقتصادنوين به مربيگري سيامک داداشي و سرپرستي هادي سلطاني و متشکل از رضا پروين، محسن مکري، محسن صالحي، حجت دلسوز، نويد شفيعي، مهدي برزگر، عليرضا مالکي، حميد محمدي، مصطفي هژبر، سعيد محمدخاني و محمود ابوالحسني و پشتيباني علي اميني در اين مسابقات حضور دارد.
نهمين دوره مسابقات فوتسال کانون بانک‌ها و موسسات اعتباري خصوصي در مجموعه ورزشي دانشگاه شهيد بهشتي در حال برگزاري است.

نام:
ایمیل:
* نظر: