کد خبر: ۳۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
با هدف حمايت از توليد داخلي صورت پذيرفت:
مديريت شعب استان هاي البرز، قزوين و زنجان بانك ايران زمين در ديدار با مديرعامل شهرك صنعتي غير دولتي سيمين دشت البرز پيرامون چگونگي ارائه خدمات بانكي به شركت هاي فعال اين شهرك به گفتگو پرداخت.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي: اين ديدار كه به ميزباني حجت بهادري كيا مدير عامل شهرك صنعتي در محل ساختمان هيات مديره شهرك صنعتي سيمين دشت البرز برگزار شد، اكبرزاده رئيس شعبه آزادي رجائي شهر و بيگدلي نماينده بازاريابي همراه كورش پسنديده حضور داشتند.
كورش پسنديده مديريت شعب استان هاي البرز، قزوين و زنجان در اين ديدار نسبت به معرفي و شرح سياست هاي بانك ايران زمين پرداخته و حمايت بانك را از شركت هاي فعال اين مجموعه درخصوص فعاليت هاي بانكي بويژه صدور ضمانت نامه اعلام داشت .
در ادامه بهادري كيا با ابراز خرسندي از حضور مديران بانك ايران زمين و توجه ويژه اين بانك به بحث توليد و حمايت از توليد داخلي حمايت خود را از اين امر مطرح كرد و توضيح داد: اين شهرك از سال ۱۳۷۲ بصورت خصوصي و هيئت مديره اداره مي شود و ايشان نزديك به ۱۴ سال است به عنوان مدير عامل اين مجموعه مشغول كار هستند و اين شهرك در حال حاضر داراي ۲۱۶ واحد صنعتي كه ۹۵ درصد آن فعال است و در ادامه قرار بر ارسال ليست شركت هاي فعال موجود در اين شهرك صنعتي شد تا زمينه مكاتبه و جلسات با شركت ها فراهم شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: