کد خبر: ۳۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
خدمت‌رسانی شبانه‌روزی دستگاه‌های خودپرداز سیار بانک سامان به زائران کربلای حسینی در مناطق مرزی، رضایت و استقبال هموطنان را در پی داشته است.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک سامان، مهدی قرهی دبیر ستاد اربعین بانک با بیان این مطلب اظهار داشت: بانک سامان به‌منظور ارایه خدمات مطلوب و متنوع به هموطنانی که از مرزهای زمینی عازم عتبات عالیات هستند، از هفته گذشته 16 دستگاه خودپرداز سیار در پایانه‌های مرزی مهران و شلمچه مستقر کرده است.
دبیر ستاد اربعین بانک سامان تصریح کرد: حضور بیست‌وچهار ساعته کارشناسان مسئول در کنار این خودپردازها برای رفع مشکل یا اختلال های احتمالی و تحویل کارت‌های ضبط‌شده در همان لحظه به هموطنان در کنار پول‌گذاری دائمی دستگاه‌ها، سبب رضایت خاطر هموطنان شده است.
وی افزود: از زمان آغاز خدمت‌رسانی دستگاه‌ها در روز 16 آبان تا 24 آبان، روزانه به‌طور متوسط بیش از 4000 تراکنش موفق در خودپردازهای بانک سامان صورت گرفته است.
گفتنی است، 5 خودرو حامل 10 دستگاه خودپرداز در مرز مهران و 3 خودرو شامل 6 دستگاه خودپرداز در مرز شلمچه تا زمان مراجعت هموطنان تا 10 آذر ماه (پایان ماه صفر) در خدمت هموطنان قرار دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: