کد خبر: ۳۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
نمایندگان شهرستان‌های خرم‌آباد، پلدختر و سلسه‌و‌دلفان استان لرستان درمجلس شورای اسلامی طی بازدید از پست‌بانک استان و برگزاری جلسه‌ با مدیرشعب استان از عملکرد و خدمات این بانک به‌ویژه در مناطق روستائی تجلیل کردند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: محمدرضا ملک‌شاهی‌راد نماینده مردم خرم‌آباد در بازدید از پست‌‌بانک استان ضمن تقدیر از خدمت‌رسانی آن گفت: عملکرد این بانک بویژه در حوزه صندوق توسعه ملی موجب ایجاد اشتغال‌های ارزان‌قیمت و پایدار شده است.
وی بر افزایش منابع بانک‌ها جهت سرمایه‌گذاری و سرمایه گذاری‌های ارزان قیمت و کم ریسک مانند بخش کشاورزی و دامپروری و پرورش گل و گیاه که نهایتاً به ایجاد اشتغال‌های ارزان قیمت منجر می‌شود تأکید کرد.
سیدحمید کاظمی نماینده مردم پلدختر نیز در نشست مشترک با فرزاد رستمی مدیرشعب استان و نعمت‌الله دستیاری فرماندار این شهرستان گفت: عملکرد مثبت پست‌بانک‌ایران در ایجاد رونق اقتصادی روستاها و ارائه خدمات بانکداری نوین به روستائیان علاوه بر کاهش تردد، فرصت‌های مناسبی جهت اشتغال و توسعه کسب‌و‌کار را نیز فراهم نموده است.
همچنین علی رستمیان نماینده مردم سلسله و دلفان در جلسه هم‌اندیشی فعالان صنعت کشاورزی شهرستان دلفان که با حضور مدیرشعب استان و مسئولان دستگاه‌های اجرائی این شهرستان برگزار شد با تقدیر از عملکرد پست‌بانک‌ایران، خواستار ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر این بانک با واحدهای تولیدی کشاورزی و دامپروری جهت دریافت تسهیلات صندوق توسعه ملی و توسعه واحدهای مربوطه شد.
گفتنی است: رستمی در هریک از این دیدارها ضمن تشریح عملکرد و فعالیت شعب و باجه‌های خدمات بانکی ‌و قدردانی از هوشنگ بازوند استاندار لرستان برای حمایت‌های همه‌جانبه وی از تولید و بویژه فعالیت‌های گسترده این بانک در حوزه روستائی، خواستار همکاری و مساعدت نمایندگان برای پیشبرد اهداف این بانک و رونق اقتصادی مناطق روستائی و غیربرخوردار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: