کد خبر: ۳۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
با هدف اعتلای فرهنگ ماندگار عزاداری امام حسین(ع)
بیمه دانا با هدف اعتلای فرهنگ ماندگار عزاداری سرور و سالار شهیدان و 72 تن از یاران با وفای ایشان، سوگواره عکس" با اربعینیان" برگزار می کند .
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، این سوگواره که با اهداف گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، تداوم برقراری پیوند دین، هنر و رسانه در بین عزاداران اربعین، مستند سازی جلوه های ویژه در مراسم اربعین ایران و عراق و معرفی تک نگاره های گذشت و فداکاری در مراسم جهانی اربعین برگزار خواهد شد، می کوشد جلوه های خاص و ناب دلدادگی و عاشقی زائران اربعین حسینی را به تصویر بکشد .
علاقه مندان به شرکت در این سوگواره می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 15 آذر ماه جاری به نشانی الکترونیکی  arbaeen@dana-insurance.com  ارسال کنند . نتایج سوگواره و برگزاری نمایشگاه نیز در 25 آذر ماه جاری اعلام خواهد شد .
بر اساس این گزارش از بین آثار دریافتی، به 12 اثر برگزیده که شامل 8 اثر از برگزیدگان عکاسی با دوربین و 4 اثر برگزیده با تلفن همراه خواهد بود، لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد .
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت بیمه دانا به نشانیwww.dana-insurance.com  مراجه کنند و یا با شماره  تلفن های 17-88777716-021 تماس حاصل نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: