کد خبر: ۳۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
15 تیم خسارت سیار بیمه ایران با هدف ارائه خدمات بهتر و فوری به زائران کربلای معلی در ایام اربعین حسینی صبح چهارشنبه 26 مرداد با بدرقه با شکوه مدیران ارشد بیمه ایران و جمعی از همکاران ، از تهران عازم استان های مرزی غرب کشور شدند .
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، آیین بدرقه این تیم ها از مقابل ساختمان مرکزی بیمه ایران با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد و کارکنان شرکت سهامی بیمه ایران انجام شد .
 رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در این مراسم در سخنان کوتاهی با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان دفاع مقدس ، جانبازان و آزادگان ، آنان را هموار کنندگان ایثارگر راه کربلا و زیارت ابا عبدالله الحسین (ع) توصیف کرد و گفت: با توجه به حضور میلیونی هموطنان زائر عتبات عالیات در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و لزوم خدمات رسانی گسترده و فوری به مردم در مسیرهای منتهی به نقاط صفر مرزی ، بیمه ایران نیز تیم های خسارت سیار خود را از تهران به چهار استان همدان ، کرمانشاه ، ایلام و خوزستان اعزام کرد تا به کمک همکاران خود در شعب این استانها در محل وقوع حوادث رانندگی حضور یابند .
  آقای پورکیانی با اشاره به اینکه خودروهای خسارت سیار بیمه ایران در مسیرهای منتهی به نقاط مرزی مهران ، شلمچه و چذابه در حال تردد خواهند بود، افزود: در مجموع 80 نفر از همکاران بیمه ایران در این طرح حضور دارند و با اختیارات ویژه در محل وقوع حوادث احتمالی مراحل تشکیل پرونده ، ارزیابی و پرداخت خسارت را انجام می دهند .
مدیرعامل بیمه ایران مدت اجرای این طرح را تا 3روز پس از پایان مراسم اربعین حسینی دانست و مهمترین ویژگی این طرح را برداشتن سقف محدودیت پرداخت خسارت سیار عنوان کرد .
همچنین ، آقای فراشیانی مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران با اعلام اینکه 15 تیم خسارت سیار در مسیرهای تردد کاروان های اعزامی و راهپیمایان اربعین حسینی تردد خواهند داشت ، گفت: بر اساس آمار حوادث از 3 استان ، تا کنون 243 فقره اعلام خسارت مالی داشته ایم که بر اساس آن مبلغی حدود 5 میلیارد ریال خسارت به حادثه دیدگان پرداخت شده است .

نام:
ایمیل:
* نظر: