معاون اداره بازاريابي موسسه اعتباري ثامن در جلسه بازاريابي سرپرستي يک تهران گفت: در حال بررسي و پيادهسازي و بومي سازي بازاريابي مختص به ثامن هستيم که بهزودي دستورالعمل آن به نواحي و سرپرستيها ابلاغ ميشود.
سيد حميد موسوي دلخوش هدف برنامهريزي استراتژيک در حوزه بازاريابي، پيشبيني آينده بازار عنوان کرد و افزود: پيادهسازي شيوه جديد بازاريابي ثامن منجر به کاهش مطالبات بهصورت غيرمستقيم، جذب منابع حداکثري، کاهش ريسک و کاهش هزينهها ميشود.
وي با توضيح اقدامات انجامشده در حوزه بازاريابي، تصريح کرد: با توجه به پتانسيلهاي موجود انتظار موفقيتهاي بيشتر و کسب نتايج بهتر در سطح شبکه را داريم.
موسوي دلخوش در خاتمه از اهميت اجرايي شدن بازاريابي مويرگي و شناسايي نياز مشتريان گفت و خاطر نشان کرد: با هدف کنترل بازار و حفظ مشتريان آموزش بازاريابي ، مصرف دقيق و بهموقع منابع براي پويا شدن واحد محصول در دستور کار قرار گرفته است.
يکي از معاونان سرپرستي يک تهران در ادامه اين جلسه بر حرکت منطقي و علمي جهت شناخت بازار براي نفوذ به اذهان مشتريان و ترغيب آنان براي استفاده از خدمات ثامن تأکيد کرد و اظهار داشت: چاشني بازاريابي صبر، حوصله، دقت و داشتن چهرهاي خندان است.
غلامرضا حبيبي چشمانداز يک بازاريابي موفق را شناخت دقيق نسبت به بازار هدف و آگاهي کامل از خدمات براي فروش محصولات عنوان کرد و تاکيد کرد: کليه بازاريابان بايد از دستورالعمل جامع و يکسان شرکت تبعيت کنند.