کد خبر: ۳۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
جلسه بازاريابي سرپرستي يک تهران با اعلام تغيير استراتژي بازاريابي در "ثامن" با پياده سازي بازاريابي مويرگي برگزار شد.
معاون اداره بازاريابي موسسه اعتباري ثامن در جلسه بازاريابي سرپرستي يک تهران گفت: در حال بررسي و پياده‌سازي و بومي سازي بازاريابي مختص به ثامن هستيم که به‌زودي دستورالعمل آن به نواحي و سرپرستي‌ها ابلاغ مي‌شود.
سيد حميد موسوي دلخوش هدف برنامه‌ريزي استراتژيک در حوزه بازاريابي، پيش‌بيني آينده بازار عنوان کرد و افزود: پياده‌سازي شيوه جديد بازاريابي ثامن منجر به کاهش مطالبات به‌صورت غيرمستقيم، جذب منابع حداکثري، کاهش ريسک و کاهش هزينه‌ها مي‌شود.
وي با توضيح اقدامات انجام‌شده در حوزه بازاريابي، تصريح کرد: با توجه به پتانسيل‌هاي موجود انتظار موفقيت‌هاي بيشتر و کسب نتايج بهتر در سطح شبکه را داريم.
موسوي دلخوش در خاتمه از اهميت اجرايي شدن بازاريابي مويرگي و شناسايي نياز مشتريان گفت و خاطر نشان کرد: با هدف کنترل بازار و حفظ مشتريان آموزش بازاريابي ، مصرف دقيق و به‌موقع منابع براي پويا شدن واحد محصول در دستور کار قرار گرفته است.
يکي از معاونان سرپرستي يک تهران در ادامه اين جلسه بر حرکت منطقي و علمي جهت شناخت بازار براي نفوذ به اذهان مشتريان و ترغيب آنان براي استفاده از خدمات ثامن تأکيد کرد و اظهار داشت: چاشني بازاريابي صبر، حوصله، دقت و داشتن چهره‌اي خندان است.
غلامرضا حبيبي چشم‌انداز يک بازاريابي موفق را شناخت دقيق نسبت به بازار هدف و آگاهي کامل از خدمات براي فروش محصولات عنوان کرد و تاکيد کرد: کليه بازاريابان بايد از دستورالعمل جامع و يکسان شرکت تبعيت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: