کد خبر: ۳۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
بیمه «ما» در راستای ارج نهادن و خدمات رسانی مناسب و شایسته به زائران محترم و توجه به اصل مشتری مداری با حضور در مرزهای خروجی کشور به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی و از آنان پذیرائی کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه «ما»،این شرکت به منظور تکریم و  رفاه حال عزاداران حسینی اقدام به برپایی ایستگاه ‌های صلواتی و استقبال و پذیرائی از زائران و استقرار  تیم‌های خسارت سیار خود در مکان‌های پر تردد و ورودی  مرزهای مهران، چذابه و شلمچه کرد.
بر اساس این گزارش، کارشناسان مستقر در مرز مهران  بیمه «ما»  مقدم زائران را گرامی داشتند. همچنین تیم های خسارت سیار این شر کت با توجه به حجم گسترده ترافیک و به منظور رفاه حال بیمه‌گذاران عزیز در معابر شهری و برون شهری استان ایلام حضور داشته و به مردم عزیز  در اسرع وقت خدمت رسانی کردند تا در جهت ارائه خدمات بیمه گری و در دسترس بودن مشتریان به وظایف خود عمل نمایند.
گفتنی است ایستگاه صلواتی و تیم های خسارت سیار بیمه «ما»  در منطقه مرزی مهران از نخستین روز برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی برپاشده است و  تا  دوروز پس از برپایی مراسم اربعین، پذیرای زائران محترم خواهد

نام:
ایمیل:
* نظر: