کد خبر: ۳۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
نعمت زاده از علی اشرف افخمی مدیرعامل و همكاران بانك صنعت و معدن به خاطر تامین به موقع منابع طرح های تولید ورق فولادی گالوالوم قدر دانی كرد.

محمد رضا نعمت زاده ، وزیر صنعت، معدن و تجارت از علی اشرف افخمی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و همكاران بانك صنعت و معدن به خاطر تامین به موقع منابع طرح های تولید ورق فولادی گالوالوم شركت صنایع پوشش دار ، واحد احیای مستقیم انباشت و برداشت فولاد سفید دشت و طرح توسعه شركت نساجی حجاب شهر كرد قدر دانی كرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت ومعدن نعمت زاده در نامه ای به همین منظور برای مدیرعامل بانك صنعت و معدن ارسال داشته آورده است: در سفر معاون اول محترم رییس جمهور و هیات همراه به استان چهارمحال و بختیاری طرح های تولید ورق فولادی گالوالوم شركت صنایع پوشش دار ، واحد احیای مستقیم انباشت و برداشت فولاد سفید دشت و طرح توسعه شركت نساجی حجاب شهر كرد كه از طرح های مهم و ملی می باشند مورد افتتاح قرار گرفتند.
از این رو شایسته می دانم از جنابعالی و مجموعه همكاران شما كه در زمینه تامین به موقع منابع مورد نیاز طرح های استان مذكور مشاركت داشته اید تقدیر و تشكر نموده ، از درگاه ایزد منان توفیق روز افزونتان را مسالت دارم.

نام:
ایمیل:
* نظر: