کد خبر: ۳۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
در موج سواری دلار در بازار آزاد و رشد قیمت آن که برای امروز-سه شنبه- حتی تا ۳۸۷۰ تومان هم به ثبت رسیده است، دلار دولتی که تا همین چند روز پیش در مسیری رو به رشد حرکت می کرد، فعلا تحرکی نداشته و متوقف شده است.
به گزارش ایسنا، گر چه تا همین هفته پیش نرخ دلار دولتی در مسیری رو به رشد و گاها با شیبی تند خود را تا بیش از ۳۲۰۰ تومان رسانده و رکورد شکنی کرده بود، ولی هیجان بازار آزاد در روزهای اخیر آنقدر بالا گرفت که فرصت خودنمایی را از دلار دولتی گرفته و فعلا تحرکی ندارد.

دلار بانکی که در ماههایی قبل تا ۲۰۰ تومان افزایش قیمت داشته و در مقایسه با روند رشد در دوره‌های گذشته کم نظیر است، حدود شش روزی می‌شود که در نرخ ۳۲۰۹ تومان ثابت مانده و در حد ریال نوسان دارد.

این بی تحرکی دلار در مرکز مبادلات ارزی در حالی رخ می‌دهد که در سویی دیگر و بازار آزاد، این ارز دچار نوسان قیمت شده و در حدود یک ماه گذشته تاکنون ۲۰۰ تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است. نرخ دلار بازار آزاد حتی تا ۳۸۷۰ تومان نیز ثبت شده و فاصله خود با نرخ رسمی را تاحدود ۶۷۰ تومان افزایش داده است.

باید یادآور شد که دلار بانکی طی ۹ ماهه ابتدایی امسال تا ۲۰۰ تومان رشد داشته، اما دلار آزار در حدود یک ماه همین افزایش قیمت را پشت سر گذاشته است.

برای امروز-سه‌شنبه- نیز دلار بانکی ۳۲۰۹ تومان قیمت خورده و در بازار آزاد هم همچنان نوسان وجود داشته و به گفته صرافان قیمت‌ها در بازار آزاد هنوز ثابت نشده ودقیقا مشخص نیست، ولی تا ۳۸۷۰ تومان هم قیمت گذاری شده است.

برچسب ها: دلار ، ارز ، تجارت آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار