کد خبر: ۳۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
آیین رونمایی از قلک بنیاد خیریه یاس فاطمه النبی (س) با حضور خسرو خواجه حسنی مدیر عامل ، صادق طاهری رییس هیات مدیره بانک گردشگری و فائض فرخی مدیر عامل بنیاد یاس فاطمه النبی (س) برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه مالی گردشگری ، قلک بنیاد خیریه یاس فاطمه النبی (س) با هدف ایجاد و توسعه فرهنگ پس انداز و کار خیر رو نمایی شد .
خسرو خواجه حسنی مدیر عامل بانک گردشگری در این مراسم ضمن اشاره به برکت کار خیر در بانک گردشگری گفت: بانک گردشگری همواره خود را موظف به عمل به مسئولیت های اجتماعی دانسته و حمایت از بنیاد خیریه یاس فاطمه النبی (س) را در این راستا وظیفه خود می داند.
فائض فرخی مدیر عامل بنیاد یاس فاطمه النبی (س) در این خصوص اظهار داشت: مبالغ جمع آوری شده در این قلک ها به منظور فعالیت در حوزه توانبخشی ، پیشگیری و اجتماعی که عمدتا شامل بچه های بی سرپرست، دختران خود سرپرست و زنان سرپرست خانوار و همچنین کمک به معلولین و بیماران صعب العلاج می شود ، هزینه خواهد شد. 
گفتنی است بنیاد خیریه یاس فاطمه النبی (س) از شرکتهای عضو گروه مالی گردشگری است که در زمینه ساخت مدارس، مجموعه های ورزشی، مساجد و مراکز درمانی در مناطق محروم اقدامات قابل ذکری انجام داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: