کد خبر: ۳۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
بانک کارآفرین در نخستین کنگره بین‌المللی فناوری‌های نوین پزشکی که با هدف توسعه فناوری‌های نوین پزشکی و بیمارستانی و بررسی راهکارهای بومی‌سازی آن در کشور برگزار شد، حضوری فعال و موثرداشت.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در این همایش كه با حضور محققان و اساتید داخلی و خارجی از 13 تا 15 آذر در سالن همایش‌های رازی برگزار شد، کارشناسان بخش‌های اعتبارات، بین‌الملل، و بازاریابی و مشتریان ویژه با حضور در غرفه بانک کارآفرین، آخرین خدمات و محصولات بانک کارآفرین را برای شرکت‌کنندگان تشریح کردند.
بر اساس این گزارش، در این کنگره که به همت دفتر توسعه فناوری‌های سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با شعار «توسعه فناوری‌های بومی سلامت، راهکار اقتصاد مقاومتی برگزار» شد، متخصصان داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای فناوری‌های نوین پزشکی را با هدف بومی‌سازی در کشور مورد بحث و بررسی قرار دادند.
این گزارش حاكی است، ارزیابی و مدیریت فناوری پزشکی، تله‌مدیسین، رباتیک پزشکی و فناوری‌های نوین ارتباطی، فناوری‌های نوین تشخیصی و آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی، فناوری‌های نوین بیمارستانی، و فناوری‌های نوین تجهیزات پزشکی از جمله موضوعاتی بود که توسط کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
گفتنی است فناوری‌های نوین دارویی و داروسازی، فناوری‌های نوین در تصویربرداری دیجیتال، نقش بانک، بیمه و لیزینگ در توسعه فناوری‌ها و تجهیزات نوین پزشکی، شرکت‌های دانش بنیان پزشکی و راهکارهای توسعه بازار، از دیگر موضوعاتی بود که در این کنگره مطرح و بررسی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: