کد خبر: ۳۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
در نشست مسئولان ارشد ارتش و بانک حکمت ایرانیان مطرح شد؛
در راستای معرفی و بررسی جزئیات دقیق نحوه ارائه خدمات در بستر تجارت اجتماعی دیدی بود ، نشست مشترکی میان مسئولان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران و بانک حکمت ایرانیان برگزار شد .
در راستای معرفی و بررسی جزئیات دقیق نحوه ارائه خدمات در بستر تجارت اجتماعی دیدی بود ، نشست مشترکی میان مسئولان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران و بانک حکمت ایرانیان برگزار شد .
در ابتدای این نشست ، دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان ضمن خوشامدگویی به حضار ، با اشاره به نیاز مبرم نظام بانکی کشور به تغییر و تحول در نحوه ارائه خدمات به مشتریان و فاصله گرفتن از دیدگاه بانکداری سنتی خاطرنشان کرد : اقتصاد امروز جهان دیگر متکی به صنعت نیست ، اقتصاد امروز ، بر پایه شبکه و اطلاعات حرکت می کند و بطور مشخص بانکداری نوین در سطح جهانی به سمت بانکداری مبتنی بر شبکه های اجتماعی رفته است .
وی صحبت های خود را اینگونه ادامه داد : سبک و سیاق فعلی ارائه خدمات به مردم در نظام بانکی ما دیگر در دنیا منسوخ شده است و ما باید به فکر تولید فکر و محتوای نوین برپایه ابزارهای پیشرفته باشیم . در همین راستا بانک حکمت ایرانیان اولین شعبه بانکداری مدرن کشور که تمامی خدمات بانکی به مردم را بصورت تمام هوشمند ارائه می دهد به تازگی و با حضور مدیران عامل نظام بانکی کشور افتتاح کرد تا سیاست های کلان خود در راستای دگرگونی و تحول در شبکه بانکی کشور را از حوزه تئوری به میدان عمل بکشاند .
دکتر عسکرزاده در ادامه تصریح کرد : ما با هدف خلق فضای اقتصادی مدرن در کشور و با الویت قرار دادن تولید محصولی دانش بنیان و با استفاده از توان و ظرفیت های نخبگان کشور ، بستر تجارت اجتماعی دیدی بود را با همکاری شرکت ویراآزما راه اندازی کردیم تا با پیاده سازی طرحی نوین در کسب و کار کشور در نهایت ، شرایطی برای بهبود معیشت مردم فراهم کنیم که در این رخه زنجیره ای شامل تولید کنندگان ، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان منتفع خواهند شد .
مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در مدل بانکداری سنتی کسب سود اصل و محور است ، افزود : در بانکداری اجتماعی کسب سود دغدغه اصلی نیست و منافع ملی و آحاد مردم اولویت دارند .
وی خاطرنشان کرد : یکی از دلایلی که ما از مفهوم اصلی بانکداری اسلامی فاصله گرفته ایم ، عدم دسترسی نظام بانکی به اطلاعات دقیق و شفاف مشتریان است که این مهم در ادامه بحث اعتبارسنجی ایشان را دچار چالش می سازد . راه اندازی این شبکه کسب و کار اجتماعی به شکلی کاملا حرفه ای و مدرن جامعه مشتریان را با دقیق ترین و جامع ترین اطلاعات خواهد ساخت تا از رهگذر این جامعه اطلاعاتی بتوان برای آینده کشور برنامه ریزی جامع و کاملی را انجام داد .
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به بحث کارتهای اعتباری اشاره نمود و تصریح کرد : یکی از خدمات ارائه شده بر روی این شبکه تجارت اجتماعی ، تخصیص کارتهای اعتباری است که بانک حکمت ایرانیان به فضل پروردگار این خدمات را نیز به مشتریان خود عرضه می نماید .
پس از صحبت های مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان، خسروی رئیس اداره ریسک و تطبیق بانک به معرفی جزئیات ساز و کار اجرایی این پروژه پرداخت و در پایان مراسم نیز حضار ، از بخش های مختلف بستر تجارت اجتماعی دیدی بود بازدید بعمل آوردند .      
پس از این مراسم در سالن کنفرانس مجتمع تجاری حکمت ایرانیان ، جلسه بصورت رسمی وارد دستور کار خود شد و هریک از مدعوین سوالات خود را در حوزه بستر تجارت اجتماعی دیدی بود و نحوه تخصیص کارتهای اعتباری مطرح نمودند که از سوی مدیرعامل ، معاونان و مدیران بانک پاسخ های لازم داده شد .

نام:
ایمیل:
* نظر: