کد خبر: ۳۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
معاون مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران اعلام کرد
معاون مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران از حفاری ۲۰ حلقه چاه جدید در پروژه‌های میدان نفتی آزادگان جنوبی به وسیله ناوگان این شرکت خبر داد.
به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، مهران مکوندی گفت: حفاری این چاه های میدان نفتی ازادگان جنوبی از طریق مناقصه از سوی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) به این شرکت محول شده است.
وی افزود: این پروژه به صورت کلید در دست (EPD) اجرا و شروع کار با استقرار یک دستگاه حفاری سنگین خشکی زودتر از برنامه تعریف شده کلید می خورد.
مکوندی اظهار کرد: در این ارتباط دکل حفاری 37 فتح پس از اتمام حفاری در میدان نفتی آذر به موقعیت جدید انتقال و در مدار عملیات قرار می گیرد.
معاون مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در پروژه های حفاری با اشاره به اینکه عملیات حفاری 40 حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی توسط ناوگان حفاری این شرکت  هم اکنون در مراحل پایان کار است، گفت: با اتمام حفاری این چاه ها، دو دکل دیگر در پروژه جدید استقرار خواهد یافت.
وی توضیح داد: در پروژه های حفاری کلید در دست عملیات حفر چاه ها از صفر تا صد توسط متخصصان و کارشناسان بخش های عملیات حفاری و خدمات فنی و مهندسی ملی حفاری اجرا و تامین کالا و مواد بر عهده این شرکت است.
نام:
ایمیل:
* نظر: