کد خبر: ۴۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
تاج گردون:
نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی با طرح این سوال که چراعده ای بخاطر انتخابات می خواهند مردم را از نظام ناامیدکنند؟ اظهارداشت: سال آینده انتخابات ریاست جمهوری است و مردم خود تشخیص می‌دهند که به چه کسی رأی دهند اما چرا عده‌ای مردم را می‌خواهند ناامید کنند؟

 غلامرضا تاج گردون در جشن میلاد حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق(ع) که در تالار شرکت نفت و گاز گچساران که با حضور مسئولان و مردم برگزار شد، خاطرنشان کرد: چرا عده‌ای همه مملکت را دزد می‌کنند؟ وقتی جوانان می‌بینند که به همه مسئولان تهمت دزدی می‌زنند، دیگر انگیزه‌ای برای رای دادن پیدا نمی‌کنند.

وی گفت: معنا ندارد برای یک انتخابات همه را دزد کرد، نباید فرهنگ هر کی برای خودش، بخورد و ببرد نهادینه شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات شورای شهر و روستاها هم تصریح کرد: انتخابات شورای شهر و روستا‌ها در پیش است و کسی حق ندارد ساز قومیت و طایفه‌گرایی را بنا بگذارد.

تاج گردون گفت: مردم نیز آینده خود و فرزندانشان را در اختیار هر فردی نگذارند و کسانی نیز کاندیدا شوند که توانایی خدمت کردن را دارند و روزمه آن‌ها نیز شایستگی آنان را تأئید کند.

*** مدیران فکر نکنند چون به من رای داده اند عزل نمی‌شوند

نماینده گچساران و باشت با تذکر به فرمانداران و بخشداران حوزه انتخابیه خود، یادآورشد: به فرمانداران حوزه انتخابیه‌ام به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان می‌گویم، هیچ مسئول اداره‌ای حق ندارد با این تفکر که به تاجگردون رای داده‌ام و اقوامم نیز رای داده‌اند، دیگر من را برکنار نخواهند کرد، دیگر وظایف خود را انجام ندهد.

تاج گردون افزود: این مدیران باید بدانند که این خیال باطل بوده و مدیری که اینگونه فکر می‌کند بداند اگر ۱۰۰ هزار رأی هم داشته باشد، برکنار خواهد شد.

وی  تاکید کرد: هر مسئولی که احساس می‌کند، نمی‌تواند کاری بکند، کنار برود و از شماها می‌خواهم تنبلی و سستی را کنار گذاشته و شادابی و امید را در بین مردم زنده کنید.

*** بیشترین مراجعه کنندگانم جویای کار هستند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تشریح وضعیت بیکاری در کشور، ادامه داد: من بیکاری را می‌بینم و فشار آن را هم احساس می‌کنم، زیرا بیشترین مراجعه کنندگانم، بیکاران هستند، اما باید بگویم که بیکاری و مشکلات مال همه است و همه با هم باید برای حل آن تلاش کنیم.

تاج گردون گفت: قول دادم که حدود ۱۱ تا ۱۲ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی حوزه انتخابیه‌ام را آبیاری کنم و چند صنعت خوب در گچساران راه اندازی کنم که بر روی قول خود هستم و محقق خواهند شد اما مردم نیز باید تلاش و کار کنند.

وی افزود: کسانی که زمین کشاورزی دارند و آب برای آن‌ها تامین شد دیگر باید خودشان تلاش کنند برای درآمدزایی و تاجگردون دیگر مسئول فقر و بیکاری آنان نخواهد بود زیرا می‌توان از طریق زمین‌های خود پول و ثروت بدست آورد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران سستی و تنبلی را کنار بگذارند و از طرفی همه در امورات مختلف جامعه مسئولیت دارند و باید با کمک همدیگر مشکلات را برطرف کنیم و اینگونه فکر نشود که یک نفر به تنهایی می‌تواند مشکلات را برطرف کند.

*** مدیران حوزه انتخابیه ام سستی نکنند

تاج گردون افزود:به مسئولان حوزه انتخابیه‌ام تذکر می‌دهم که در پروژه‌های شهرستان‌های گچساران و باشت در یک سال گذشته سستی و سهل‌انگاری شده و از آنها می‌خواهم که موتور خدمت رسانی که دچار کندی شده را سرعت ببخشند.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه پیگیر وعده‌های خود به مردم حوزه انتخابیه خواهد بود، اظهارداشت: تمام تلاش‌مان این است که گچساران را آباد و زندگی مردم را تغییر دهیم و اگر به تاجگردون بد و بی‌راه هم گفته شود این تغییرات را انجام خواهم داد و کوتاه نمی‌آیم.

*** تخصیص 120 میلیارد تومان به پروژه های ملی گچساران و باشت

تاج گردون از تخصیص 120 میلیارد تومان در سال آینده به پروژه های ملی شهرستان‌های گچساران و باشت خبرداد.

وی گفت: با افتخار اعلام می‌کنم اعتبارات طرح‌های ملی حوزه گچساران و باشت که در سال ۹۱ بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده در سال آینده به ۱۲۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: خوشحال هستم بعد از پنج سال پرونده تخصیص آب حوزه انتخابیه‌ام که بر روی میز کارم بود را بستم و توانستیم برای چهار شهرستان کهگیلویه از سد کوثر تخصیص آب تنظیم کنیم.

*** تخصیص آب از سد کوثر به اراضی کشاورزی گچساران 

تاج گردون گفت: از سد چمشیر که روزی قرار نبود حتی یک لیتر به گچساران اختصاص یابد ۱۲۰ میلیون متر مکعب آب کشاورزی تخصیص داده شد و خوشحالم آیندگان مان در زمینه آب دیگر حسرت نخواهند خورد.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به وضعیت تسهیلات بافت فرسوده در دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران هم اشاره و خاطرنشان کرد: در تمام کشور مشابه تسهیلات بافت فرسوده‌ای که به گچساران اختصاص داده شد را پیدا نخواهید کرد.

تاجگردون گفت:  خوشبختانه عده‌ای از مردم از این فرصت استثنایی برای نوسازی مسکن خود استفاده کردند که قطعا محله سادات سه سال دیگر با محله سادات امسال و گذشته قابل مقایسه نخواهد بود.

*** تسهیلات بافت فرسوده دوگنبدان را نگیرید پس گرفته می شود

وی افزود: از رسانه‌ها می‌خواهم به مردم ساکن بافت فرسوده بگویید که اگر تا عید امسال هزار واحد تخریب نشود دولت پول و تسهیلات تعیین شده این طرح را پس خواهد گرفت و دیگر چنین فرصت طلایی تکرار نخواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: فرزندان ما حق دارند شهرشان زیبا باشد و اعلام می‌کنم چه یک مغازه دار خوشش بیاید چه نیاید خیابان شهید بلادیان ساماندهی خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار