کد خبر: ۴۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
مديرعامل بانك صنعت و معدن: اين بانك علاوه بر تامين مالي طرح هاي بزرگ و زيربنايي صنعتي در زمينه تامين مالي طرح هاي كوچك و متوسط صنعتي و حل مشكلات مالي واحدهاي توليدي در قالب طرح رونق توليد از رتبه ممتاز در ميان بانك هاي كشور برخوردار است.
علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن گفت: اين بانك علاوه بر تامين مالي طرح هاي بزرگ و زيربنايي صنعتي در زمينه تامين مالي طرح هاي كوچك و متوسط صنعتي و حل مشكلات مالي واحدهاي توليدي در قالب طرح رونق توليد از رتبه ممتاز در ميان بانك هاي كشور برخوردار است.
به گزارش  پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، وي كه در جريان سفر يك روزه خود به قم با استاندار اين استان سخن مي گفت افزود: بانك صنعت و معدن پس از اجرايي شدن برجام نخستين بانكي بود كه توانست نسبت به گشايش ال – سي خارجي اقدام كرده و از اين طريق يك ركورد تاريخي برجا بگذارد.
وي افزود : در حال حاضر تامين مالي پروژه هاي صنعتي و گشايش L C از طريق سوئيفت انجام ميشود و ما هيچ مشكلي در اين مورد نداريم.
افخمي توجه به بخش خصوصي را از راهبردهاي اساسي بانك صنعت و معدن توصيف كرد و افزود: اين بانك توانسته است با تامين مالي طرح هاي كوچك ، متوسط و بزرگ صنعتي نقش مهمي در ايجاد اشتغال داشته و در حال حاضر هيچ نقطه اي از كشور نيست كه از آثار فعاليت هاي بانك صنعت و معدن خالي باشد و واحدهاي توليدي با تسهيلات بانك صنعت و معدن در آن به بهره برداري نرسيده باشد.
صادقي ، استاندار قم در اين ديدار با اشاره به اين كه بانك صنعت و معدن بالاترين سطح تسهيلات را در ميان بانك هاي كشور و در قالب طرح رونق توليد به صنايع اين استان پرداخته است عملكرد بانك ياد شده را قابل تقدير توصيف كرد.
وي تعامل بانك هاي كشور و بويژه بانك صنعت و معدن با مقامات و تصميم گيران استان ها را منشاء بركاتي نظير رشد ميزان اشتغال و بسط متوازن توسعه صنعتي در سطح كشور توصيف كرد.
صادقي استان قم را حائز قابليت ها ي لازم براي توسعه اقتصادي دانسته و از فعاليت مثبت بانك صنعت و معدن در اين استان ابراز خرسندي كرد .
گفتني است بانك صنعت و معدن مبلغ 14 هزار و 272 میلیارد ريال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید، به 992واحد تولیدی کشورمان پرداخت كرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: