کد خبر: ۴۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
در خدمت جدید ربات تلگرام بانک مسکن فراهم شد؛
امکان نمایش مبالغ واریزی ماهانه به حساب پس انداز مسکن جوانان جهت بهره‌مندی از سقف تسهیلات درخواستی براساس طبقه بندی شهرها (تهران ، شهرهای بزرگ و سایر شهرها) از طریق ربات تلگرام بانک مسکن فراهم شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن ،بانک مسکن به منظور پاسخ به دغدغه مشتریان پس از افتتاح حساب پس انداز مسکن جوانان درخصوص عدم اطلاع کافی از مبالغ واریزی این حساب بر اساس سال افتتاح حساب و مدت سپرده گذاری ، امکان نمایش مبالغ واریزی ماهانه به این حساب را از طریق ربات تلگرام خود فراهم کرد.
بر اساس این گزارش،مشتریان بانک مسکن از طریق نصب اپلیکیشن تلگرام در گوشی خود و پس از ورود به ربات تلگرام بانک مسکن ، از طریق منوی پایین صفحه می توانند وارد بخش "حساب مسکن جوانان" شده و پس از پاسخ به سوالاتی که ربات از آنها می پرسد اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند. 
شایان ذکر است؛بانک مسکن به منظور بهره‌مندی از امکانات ربات تلگرام و با توجه به تعداد بالای کاربران این اپلیکیشن موبایلی در ایران، خدمات متنوعی را توسط این سیستم تعاملی هوشمند ارائه کرده است که معرفی خدمات و تسهیلات بانک مسکن، محاسبه اقساط، جستجوی نزدیکترین شعبه بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربر، نرخ لحظه ای قیمت اوراق حق‌تقدم استفاده از تسهیلات مسکن ، حساب آتیه طلائی، دریافت نرم‌افزارها و شرکت در مسابقات و نظرسنجی‌ها، ازجمله امکانات و خدمات ارائه شده در ربات تلگرام بانک مسکن به شمار می‌رود.
گفتنی است ربات در تلگرام ، امکانی است که برای ارسال و دریافت پیام مورد استفاده قرار می‎گیرد و از یک سیستم تعاملی هوشمند برخوردار است. برای این منظور کاربر بعد از ارسال پیام به ربات تلگرام، در ازای آن پاسخی مرتبط با نیاز خود دریافت می کند.
این گزارش حاکی است ؛پس از ورود به ربات تلگرام بانک مسکن با شناسه @bankmaskanbot با زدن start ، ارتباط کاربران و مشتریان با ربات بانک مسکن برقرار می‌شود و از طریق منو امکانات مختلف ربات بانک مسکن قابل نمایش است.
لازم به ذکر است، در صورتی که کاربران در نظر داشته باشند از تمام امکانات و ویژگی‌های ربات بانک مسکن در تلگرام بهره‌مند شوند ؛حتما نرم افزار تلگرام خود را باید به آخرین نسخه بروزرسانی کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: