کد خبر: ۴۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
ازسرگیری قاچاق میوه به کشور
رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه عرضه میوه‌های قاچاق به بازار، مجددا از سرگرفته شده است گفت: شبرنگ آفریقایی، گلابی آمریکایی، شاه‌بلوط ترک و انبه کنیا وارد بازار شده‌اند.
سیدحسین مهاجران از پیدا شدن مجدد سر و کله میوه‌های قاچاق در بازار داخلی خبر داد و اظهار داشت: طی دو الی سه روز اخیر، میوه‌هایی مانند شبرنگ آفریقایی، گلابی آمریکایی، شاه‌بلوط ترک و انبه کنیا وارد بازار شده‌اند؛ اما میوه‌های مذکور خارج از میدان مرکزی میوه و تره‌بار در حال خرید و فروش هستند.
به گفته وی، قیمت هرکیلوگرم شبرنگ آفریقا ۳۰ هزارتومان، گلابی آمریکایی ۲۵ هزارتومان، شاه‌بلوط ترکیه ۱۵ هزارتومان و انبه کنیا ۱۵ هزارتومان است.
رئیس اتحادیه میوه و سبزی همچنین درباره قیمت میوه در بازار نیز گفت: طی روزهای اخیر، قیمت هر کیلوگرم توت فرنگی از ۵۰ هزارتومان به ۲۰ هزار تومان کاهش یافته و نرخ هرکیلوگرم ازگیل نیز از ۲۰ هزار تومان به ۸ هزار تومان رسیده است.
مهاجران با بیان اینکه قیمت پرتقال کوهستان جیرفت نیز از ۸۵۰۰ تومان به ۷۰۰۰ تومان کاهش یافته است، ادامه داد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوجه‌فرنگی بوته‌ای نیز بین ۴۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان و گوجه فرنگی گلخانه‌ای ۳۰۰۰ تومان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: