کد خبر: ۴۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
نخستين نمايشگاه توانمندي‌هاي صنعت حمل‌ونقل شهري ايران در نمايشگاه بين‌المللي شهر آفتاب تهران آغاز به كار كرد.
 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از ايكوپرس، در اين نمايشگاه كه با هدف معرفی توانمندی‌های علمی و عملی حوزه حمل‌ونقل شهری کشور برگزار شده، شركت‌هاي فعال در اين حوزه با نمايش محصولات و توانايي‌هاي خود حضور پيدا كرده‌اند.
شركت ایران‌خودرو ديزل نيز به عنوان بزرگترين خودروساز تجاري كشور با محصولاتي همچون اتوبوس C1230 گازسوز و ديزلي، اتوبوس يوتونگ (Yutong)، مینی‌بوس هفت متري جديد (آرين 716) و ون وانا در اين نمايشگاه حاضر شده است.
ون توليدي شركت ايران خودرو ديزل با نام تجاري ون وانا با استاندارد آلايندگي يورو 4 و 55 درصد داخلي‌سازي تنها ون توليدشده در داخل كشور است كه با موتور بنزيني 136 اسب بخاري 4G69 ميتسوبيشي به بازار عرضه شده است.
اين محصول با بهره‌گيري از ترمز ديسكي در چرخ‌هاي جلو و همچنين سيستم‌هاي ABS + EBD به دليل ارتفاع مناسب سقف، امكان دريافت مجوز هر دو نوع A و B كاربري آمبولانس را نيز دارا است.
نخستين نمايشگاه توانمندي‌هاي صنعت حمل‌ونقل شهري ايران با نمايش توانمندي‌ حوزه‌هاي تولید ماشین‌آلات و تجهیزات حمل‌ونقل شهری شامل مترو، اتوبوس، مینی‌بوس، ون، تاکسی و موتور از 14 لغايت 17 دی‌ماه از ساعت 10 الي 17 در محل نمايشگاه شهر آفتاب پذيراي علاقمندان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: