کد خبر: ۴۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
نماینده ولی فقیه در بانک مهر اقتصاد با حضور در جشنواره خانوادگی عترت استان لرستان، گفت: درخشش بانک مهر اقتصاد نتیجه تلاش بی وقفه کارکنان و حمایت خانواده های این عزیزان می باشد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین رضاشیخی- مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بانک - در این مراسم که در راستای تکریم و تحکیم کانون خانواده کارکنان برگزار شد، در خصوص اهمیت خانواده در اسلام گفت: خانواده در اسلام از جایگاه مهمی برخورداربوده و دارای قداستی است که باید همواره حفظ شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه اولین کارکرد خانه، تامین آرامش جسم و تسکین جان اعضای آن است، بیان داشت: خانه محل رابطه ای قدسی است و این مهم زمانی محقق می شود که اعضا با مهر و محبت با هم برخورد کرده و یاد خدا میان آنان حاکم باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بانک افزود: درخشش بانک مهر اقتصاد نتیجه تلاش بی وقفه کارکنان و حمایت خانواده های این عزیزان می باشدکه توانسته اند با پشتیبانی از همسران خود، زمینه رشد و بالندگی بانک را به فراهم کنند.
حجت الاسلام شیخی با تشریح وظایف همسران در قبال یکدیگر، ابراز داشت: زن و شوهر وظیفه دارند تفاوت های یکدیگر را بدانند تا با آگاهی و پذیرفتن آن ها، مانع از آسیب دیدن بنیان خانواده شوند. 
در ادامه احمد علی مرادی- مدیرکل حراست بانک- با اشاره به سابقه کینه توزی دشمنان اسلام و ایجاد توطئه و جنگ های متعدد علیه نظام جمهوری اسلامی، ضرورت توجه و هوشیاری خانواده ها را مورد تاکید قرارداد و گفت: پس از عدم موفقیت دشمن در نبرد سخت، در مقطع کنونی با روی آوردن به جنگ نرم، سست کردن اصلی ترین رکن جامعه که خانواده می باشد را در دستور کار خود قرار داده و برای این امر برنامه های گسترده ای دارند.
وی افزود: دشمن ارزش های دینی، اعتقادات جامعه و خانواده را هدف قرار داده و در صدد است با ترویج بی بند و باری این ارزش های انسانی و اسلامی را سست نماید.
مرادی ضمن بر  شمردن اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، تصریح کرد: آنچه ما را نجات خواهد داد امر به معروف و نهی از منکر به مفهوم واقعی آن است و باید شرایط به گونه ای فراهم شود که در محیط کار همکاران و در خانواده همسران نسبت به همدیگر بتوانند امر به معروف و نهی از منکر کنند و لازمه این موضوع فراگیری هرچه بیشتر شیوه های این فرضیه الهی است.
مدیر کل حراست در ادامه افزود: چنانچه دشمن بتواند در امنیت اخلاقی خانواده ها خلل ایجاد کند، کل جامعه و کشور را نا امن خواهد کرد لذا والدین باید با ارتقاء سطح آگاهی و اطلاعات خود و شناسایی آسیب ها و تهدیدات مراقب تربیت فرزندان خود باشند.
حمید رضا محسنی – رئیس اداره امور شعب استان لرستان –  نیز در ادامه ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در مراسم، خانواده را رکن اصلی و سازنده جامعه دانست و گفت: نقش زنان به عنوان نخستین آموزگاران خانواده در ایجاد همدلی و همزبانی بسیار موثر است.
وی در رابطه با اهداف برگزاری جشنواره فرهنگی عترت یا آور شد: هدف از برگزاری این جشنواره، رشد و پیشرفت و ارتقا بهره وری خانواده کارکنان بانک مهر اقتصاد در زمینه های فرهنگی و اجتماعی و ایجاد فضای شاد برای آنها عنوان کرد.
گفتنی است این مراسم با اجرای برنامه های مختلف آموزشی، فرهنگی و سرگرمی ادامه داشت و در پایان با اهداء هدایایی از خانواده کارکنان تجلیل به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: