کد خبر: ۴۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، استاندار و جمعی از مدیران و مسؤولان بخش‌های دولتی، تعاونی و خصوصی استان کرمان، تحت عنوان «اعضای ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی» با ابراز رضایت از گزارش‌های مسؤولان بخش‌های مختلف، گفت: امام راحل براساس تعالیم مکتب اسلام و مذهب اهل بیت در همه مراحل زندگی، مبارزه و انقلاب، بر مردم و استفاده از ظرفیت‌های مردمی تأکید می‌کردند. 
آیت الله هاشمی رفسنجانی، با تشریح دستورات رهبری برای واگذاری امور به مردم و قطع وابستگی کشور به نفت، افزود: رهبری بر اجرای فوری آن سیاست‌ها تأکید می‌کردند که وقتی در مجمع بحث کردیم، گزارشی خدمت ایشان دادیم که برای تأثیرگذاری بهتر آن است که کار‌ها به تدریج انجام شوند. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با ستودن افکار و عملکرد استاندار کرمان، به طرح‌های بسیار خوب در مناطق محروم استان مخصوصا قلعه گنج اشاره کرد و گفت: اگر گزارش جامع و میدانی از تأثیرگذاری این طرح‌ها برای مردم و مسؤولان کشور تهیه و منتشر شود، بسیاری از استان‌های کشور از این الگو استفاده خواهند کرد. 
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان این جمله که «کار‌ها را باید مردم انجام دهند»، گفت: راه توسعه واقعی و ماندگار قابل صدور، تکیه بر توان مردم است. 
در ادامه مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از طرح‌های قابل اجرا در منطقه گلباف گزارش داد و گفت: با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، برآنیم که هر خانه گلباف، کارخانه‌ای برای تولیدات بومی منطقه، اما بر پایه‌های علمی باشد. 
محمدحسین حسین‌زاده با بیان اینکه یکی از اهداف این بانک کمک به ایجاد مشاغل خرد و کسب وکارهای کوچک است، افزود: سعی بر آن داریم که با همکاری مردم منطقه، گلباف را باری دیگر احیا کرده و شغل های را در منطقه ایجاد کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: