کد خبر: ۴۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
بسته شدن درهای تالار شیشه ای قبل از اتمام معاملات
امروز شنبه درهای تالار شیشه‌ای برای ساعاتی بر روی سهامداران معترض خارج از تالار بسته و پس از آرامش سهامداران درها مجددا بازگشایی شد.
در حالی ساعاتی پیش، در تالار شیشه‌ای بر روی سهامداران معترض بسته شد که یک منبع آگاه خبر داد که این اتفاق به علت توقف طولانی برخی از نمادها از سوی برخی از سهامداران معترض در روبروی تالار شیشه‌ای رخ داد.
این اتفاق قبل از اتمام ساعات معامله در تالار شیشه‌ای و با وجود حضور برخی از سهامداران در تالار رخ داد که این امر به علت آرام شدن سهامداران معترض صورت گرفت و پس از دقایقی درهای تالار باز شد.
شاخص بورس اوراق بهادار در هجدمین روز دی ماه سال 95، با ریزش 163 واحدی در پله 78 هزار و 826 واحد و شاخص فرابورس با ریزش 8 واحدی به پله 837 واحدی سقوط کرد.
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ریزش 163 واحد رشد در پله 78 هزار و 826 واحدی ماند .
در معاملات امروز تعداد 989 هزار و 177 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 337 میلیون و 131 هزار ریال در بیش از 36 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
  بر این اساس شاخص‌ قیمت (وزنی-ارزشی) 57 واحد، شاخص بازار اول 72 واحد شاخص بازار دوم 595 واحد، شاخص آزاد شناور 219 واحد رشد و  شاخص کل(هم‌وزن) 55 واحد، شاخص قیمت(هم‌وزن) 43 واحد کاهش را تجربه کردند.
  نمادهای پر بیننده معاملات امروز، ایران خودرو، پارس خودرو، سرامیک‌‌های صنعتی اردکان، سایپا، سرمایه‌گذاری سایپا با روند نزولی، فولاد مبارکه اصفهان با روند صعودی و پالایش نفت تهران بدون تغییر به کار خود پایان دادند.
  شاخص بازار فرا‌بورس هم با ریزش 8 واحدی به  پله 837 واحدی سقوط کرد.
در معاملات بازار فرا‌بورس تعداد 169 هزار و 883 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 525 میلیون و 689 هزار ریال در بیش از 14 هزار نوبت معاملاتی داد وستد شد.
  در معاملات بازار فرابورس سهامی ذوب آهن اصفهان، زرین معدن آسیا با روند صعودی و نمادهای معدنی کیمیای زنجان گستران، پالایش نفت لاوان، پتروشیمی زاگرس، قاسم ایران، آتیه داده پرداز به کار خود پایان دادند.

نام:
ایمیل:
* نظر: