کد خبر: ۴۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
دکتر مرتضی شهید زاده، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، با حضور در گروه صنعتی و پژوهشی زر(زر ماکارون) با مدیران این واحد تولیدی دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی در جریان این دیدار که روز یک شنبه 19 دی ماه برگزار شد، دکتر شهیدزاده از کارخانه های تولید آرد و ماکارونی، سیلو های ذخیره گندم، پالایشگاه غلات  و اولین مرکز تولید فروکتوز مایع از غلات بازدید کرد.
بر اساس این گزارش، دراین بازدید درباره راه های گسترش همکاری و تعاملات بین بانک کشاورزی وگروه صنعتی و پژوهشی زر به ویژه سرمایه گذاری در حوزه صنایع غذایی و ارائه خدمات بانکی نیز بحث و تبادل نظرشد.
این گزارش می افزاید،بانک کشارورزی به عنوان تنها بانك تخصصی بخش كشاورزي نقش عمده‌اي در تامين نيازهاي اعتباري توليد‌كنندگان بخش كشاورزي از جمله صنايع غذايي و تبديلي وابسته دارد و با ارائه تسهیلات و خدمات  مالی به فعالان و تولید کنندگان این عرصه، تا کنون گام های موثری در تأمین امنیت غذایی کشور برداشته است.
شایان ذکر است روح الله خدارحمی عضو هیئت مدیره و جمعی از مدیران بانک کشاورزی در این بازدید دکتر شهیدزاده را همراهی می کردند.  

نام:
ایمیل:
* نظر: