کد خبر: ۴۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو عنوان كرد:
معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو علت اختلاف قيمت بازار و كارخانه را ناشي از افزايش تقاضاي محصولات ايران خودرو دانست و گفت: امسال در همكاري با پليس راهور ناجا، از ابتداي زمستان، انواع توليدات ايران خودرو با مدل سال 96 عرضه مي شود.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از ایکوپرس مصطفي خان كرمي با تاكيد بر اين كه تغيير مدل محصولات در اين زمان از سال بي سابقه است، گفت: اين اقدام موجب افزايش رضايت مشتريان و همچنين ايجاد زمينه‌هاي شفافيت و يكپارچگي داده هاي اطلاعاتي خودرو و مدل در سيستم ناجا و شركت هاي خودروساز شده است.    
وي رشد بي سابقه ثبت نام در روش هاي پيش فروش را نشان دهنده اعتماد مشتريان به ايران خودرو و استقبال آنان از انواع محصولات اين شركت دانست و با اعلام رشد 34 درصدي توليد محصولات مختلف در سال جاري اظهار كرد: امسال در فروش محصولات نيز رشد 40 درصدي را تجربه كرده ايم.
خان کرمی رشد توليد و عرضه مناسب محصولات، محدود شدن موجودي محصول در پاركينگ و استقبال مشتريان وفادار از طرح هاي مشاركت در توليد را نشان دهنده رونق خودروسازي به عنوان پيشران اقتصاد كشور دانست و گفت: سه ستاره شدن محصولات توليدي رانا، گروه پژو 206 و هايما و برنامه ريزي براي ارتقاي كيفي  تمامی محصولات، حاصل توجه ويژه به مقوله كيفيت در ايران خودرو است.
 معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو ادامه داد: ايران خودرو خود را متعهد به پاسخگويي و احترام به نظرات ارزشمند مشتريان و افزايش رضايتمندي آنان مي داند.
خان‌كرمي اجراي شرايط متنوع فروش نقدي و اعتباري را زمينه ساز خودرو دار شدن گروه هاي مختلف درآمدي عنوان و تاكيد كرد: با اين كه مجوز افزايش قيمت از سوي شوراي رقابت صادر شده بود، ايران خودرو براي حفظ شرايط بازار اقدامي براي كليه محصولات انجام نداد.
وي درباره روش هاي فروش گفت: عرضه محصولات ايران خودرو به روش هاي پيش فروش، فروش فوري با شرايط نقد و در برخي موارد به صورت نقدي و اعتباري انجام مي شود.
 خان کرمی افزود: اين روش ها از طريق شبكه گسترده نمايندگي هاي ايران خودرو در سراسر كشور و همچنين پايگاه اينترنتي فروش محصولات ايران خودرو در دسترس عموم شهروندان قرار دارد.
 معاون فروش ایران خودرو ادامه داد: محدود شدن برخي روش ها مانند نقد و اعتباري به شبكه نمايندگي ها به جاي پايگاه اينترنتي به دليل ماهيت اين قراردادها و لزوم اعتبار سنجي دريافت چك و مدارك مرتبط با روش پيش بيني شده است.
وي افزود: ايران خودرو به دنبال افزايش كيفيت در فرآيند تامين و توليد بوده و از روش هاي متنوع فروش براي رضايت مشتريان استفاده مي كند.
معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو اظهار اميدواري كرد: با اجراي رويكردهاي درست از تاثير نوسانات مقطعي قيمت در زنجيره تامين جلوگيري كرده و تعهدات خود را به موقع انجام دهيم.
نام:
ایمیل:
* نظر: