کد خبر: ۴۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
انا لله و انا الیه راجعون رحلت مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر، يارصديق امام(ره)، رفيق همدل و همراه رهبري، ياور انقلاب، حضرت آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني(رحمت الله عليه)را به مقام معظم رهبری و مردم شريف ايران تسليت مي گويم.
انا لله و انا الیه راجعون
رحلت مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر، يارصديق امام(ره)، رفيق همدل و همراه رهبري، ياور انقلاب، حضرت آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني(رحمت الله عليه)را به مقام معظم رهبری و مردم شريف ايران تسليت مي گويم.
بی تردید نقش بی بدلیل ایشان در شكل گيري و تثبيت انقلاب اسلامي، خدمات شایسته و ایثارگرانه اش در 8 سال دفاع مقدس، اراده‌ی کارساز و آهنین وی در دوران سازندگی، نام نیک ایشان را بر تارک افتخارات این مرز و بوم برای همیشه ی تاریخ در خاطر ملت بزرگ و شریف ایران جاودان خواهد ساخت.
اينجانب از طرف خودم، هیئت مدیره و همكارانم در موسسه اعتباری ملل، مصيبت جانگداز رحلت رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام را به محضر رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای، خانواده محترم هاشمي و مردم عزيز ايران تسليت گفته، و در ایام سوگ حضرت فاطمه معصومه(س) از خداوند رحمان می خواهم روح این مرد بزرگ را با انبیاء و اولیاء الهی محشور گرداند.

نام:
ایمیل:
* نظر: