کد خبر: ۴۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
به گزارش تجارت آنلاین جریمه 4.3 میلیارد دلاری فولکس واگن، خداحافظی اوباما ، تاثیرگذاری برگزیت بر زندگی اروپایی و مرگ 61 نفر در اروپا براثر سرما عناوین برجسته صفحه نخست روزنامه های معتبر جهان در روز چهارشنبه هستند.
*جریمه 4.3 میلیارد دلاری فولکس واگن – وال استریت ژورنال
شرکت خودرو سازی فولکس واگن درحال مذاکره با وزارت دادگستری آمریکا برای پرداخت جریمه 4.3 میلیارد دلاری به دلیل تقلب در قوانین ایمنی و سوخت است. فولکس واگن با پذیرش تخلف سعی در پایان دادن به پرونده خود در آمریکا دارد و با پرداخت جریمه موافق است.

مرور صفحه نخست روزنامه های معتبر جهان

*خداحافظی اوباما  – نیویورک تایمز
باراک اوباما در نطق خداحافظی خوداز امید به بهبود چالش های اقتصادی و تبعیض نژادی در آمریکا سخن گفت . باراک اوباما در نطق خود که در جمع ۱۸ هزار نفر از هوادارانش در شیکاگو ایراد شد، بر انتقال مسالمت آمیز قدرت به دونالد ترامپ تاکید کرد.

مرور صفحه نخست روزنامه های معتبر جهان

*برگزیت زندگی اروپایی را پیچیده می کند – لوموند
بپه گریلو رهبر جنبش پنج ستاره ایتالیا امیدوار است که این جنبش بر پارلمان اروپایی تاثیر گذارد. بنیانگذار جنبش مخالف یورو خواستار جدایی از اتحادیه است تا درکنار حزب انگلیس مستقل برای جدایی از اروپا قرارگیرد.

مرور صفحه نخست روزنامه های معتبر جهان

*مرگ 61 نفر در اروپا براثر سرما – فایننشال تایمز
پناهجویان و مهاجران بیشترین قربانیان سرما در کشورهای اروپایی را تشکیل می دهند. صدها مهاجر از سوریه، افغانستان و دیگر کشورها در سرمای شدید در پارک ها و کمپ آوارگان در شهر بلگراد صربستان می خوابند. به دلیل یخ زدگی رودخانه دانوب مقامات رومانی انتقال مهاجران را به تاخیر انداختند که باعث مرگ 61 تن شده است . مرگ براثرسرما در لهستان، صربستان و کرواسی رخ داده است.

مرور صفحه نخست روزنامه های معتبر جهان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار