کد خبر: ۴۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان اردبیل بیان کرد: اگر بتوانیم بعنوان یک مجموعه پولی و مالی ارزشی، بخشی از مشکلات اقتصادی جامعه را حل کنیم رسالت خود را تاحدودی انجام داده ایم.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان اردبیل؛ محمد اکبری – معاون پشتیبانی و مهندسی بانک - در این بازدید با بیان اینکه سرمایه انسانی اصلی ترین سرمایه بانک است، افزود: رسیدگی به معیشت کارکنان از مهم ترین دغدغه های مدیران ارشد و مسئولین بانک، بوده که در این زمینه تلاش های بسیاری نیز صورت گرفته است.
معاون پشتیبانی و مهندسی با تمجید از تلاش و پشتکار کارکنان، گفت: بانک مهر اقتصاد به پشتوانه نیروهای متعهد و خوش فکر خود در زمینه پرداخت تسهیلات در جمع برترین بانک ها قرار گرفته لذا دست یافتن به اهداف مورد نظر در افق چشم انداز بانک دور از دسترس نیست.
وی گفت: سیاست کلی بانک مهر اقتصاد، جلوگیری از ورود سپرده های مردمی به بخش های غیر مولد است بر همین اساس در زمان تخصیص تسهیلات علاوه بر اعتبار سنجی، باید نظارت کافی برای هزینه کرد در محل مورد نظر صورت گیرد.
اکبری با اشاره به حمایت این بانک از تولید کنندگان داخلی گفت: تامین مالی مورد نیاز خودروسازان، قطعه سازان، واحدهای فعال در صنعت نفت و پتروشیمی از جمله اقدامات این بانک به منظور حمایت از تولید داخلی بوده است.
اکبری نقش بانک ها در رونق کسب و کار را بسیار برجسته عنوان کرد و گفت: باید به عنوان یک مجموعه ارزشی مسئولیت اجتماعی خود را در این عرصه به بهترین شکل ممکن انجام داده و به محیط کسب و کار خویش توجه ویژه ای داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر بعنوان یک مجموعه پولی و مالی، بتوانیم بخشی از مشکلات اقتصادی جامعه را حل کنیم رسالت خود را تاحدودی انجام داده ایم.

نام:
ایمیل:
* نظر: