کد خبر: ۴۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
سهل‌انگاری باعث توزیع شیر ویژه مدارس در پرواز کاسپین شد
همه چیز از انتشار عکسی شروع شد که نشان می داد یکی از شرکت‌های هواپیمایی داخلی در پذیرایی از مسافران خود از شیر ویژه مدارس که "غیرقابل فروش" روی آن درج شده، استفاده می‌کند.
این نوع شیر معمولا از ابتدای شروع سال تحصیلی به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان پایه ابتدایی قرار می‌گیرد.
با انتشار این عکس حدس و گمان های بسیاری در رسانه ها و فضای مجازی انتشار یافت تا مشخص شود چگونه این ایرلاین به سهمیه شیر دانش‌آموزان دست پیدا کرده است. بسیاری نیز معتقد بودند شاید شیر ویژه مدارس به صورت رایگان در اختیار این ایرلاین قرار گرفته در صورتیکه شرکت‌های هواپیمایی بابت ارائه هرگونه سرویس در پروازها هزینه‌های مربوطه را از مسافران دریافت کرده‌اند.
در این میان بالاخره امروز عصر شرکت پخش کالبر با بر عهده گرفتن مسئولیت حقوقی توزیع شیر ویژه مدارس در یکی از پروازهای هواپیمایی کاسپین دلیل این کار را سهل‌انگاری کارگر بارگیری محصول اعلام کرد.
در اطلاعیه شرکت کالبر خطاب به مدیر عامل شرکت هواپیمایی کاسپین آمده است؛ « در پی انتشار تصاویر توزیع شیر پاکتی با طرح شیر مدارس در پرواز مسیر تهران-اصفهان تاریخ  95/10/21 آن هواپیمایی (کاسپین) محترم موارد ذیل به استحضار می‌رسد.
مطابق روال معمول برای این هفته تعداد 8100 عدد محصول شیر استریل 200 مل طی فاکتور شماره 1888561 به تاریخ 95/10/16 برای آن هواپیمایی ارسال گردیه است. (مدارک تحویل کالای اشاره شده برای صدور چک و تسویه مالی تحویل مسئولین آن شرکت محترم شده است.)
از مجموع بار ارسال، تعداد یک پالت معادل 3240 عدد از کالای تحویلی به دلیل سهل‌انگاری کارگر بارگیری اشتباها محصول تولید شده برای توزیع در مدارس بارگیری و ارسال شده است که بلنا به اظهار بخش کترینگ آن شرکت،تعداد 900 عدد از آن توزیع گردیده است.
بدینوسیله این شرکت ضمن برخورد با نفر خاطی بلافاصله دستور تعویض و جایگزینی را صادر کرده و صبح روز 95/10/22 عملیات جایگزینی صورت پذیرفته است.
مجددا شرکت پخش سراسری کالای کالبر از اشتباه صورت گرفته عذرخواهی نموده و متعاقبا مسئولیت حقوقی موضوع را بر عهده خواهد گرفت.»



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار