کد خبر: ۴۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
در بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد:
اولین روز سمینار " مشتری مداری و مهارت های ارتباطی موثر با مشتری" با حضور کارکنان صف و ستاد استان های تهران و البرز در سالن اجتماعات ساختمان ادارات مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران، آغاز به کار کرد.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، کامران کیانی مدرس دوره های مهارت های ارتباطی، بازاریابی و هوش هیجانی در این سمینار آموزشی، با توجه به ضرورت احترام به مشتری، لزوم تکریم ارباب رجوع و ارائه رفتار فاخر توسط کارکنان بانک به مدت 4 ساعت سرفصل های تعیین شده را بیان نمود.
برقراری ارتباط اولیه با مشتری، مدیریت خشم در خصوص نحوه برخورد با مشتری عصبانی، قوانین طلایی ارتباطات اثر بخش، مهارت های جذب و نگهداری مشتری، تشریح مدل های ارتباطی و شناسایی مشتریان بر اساس الگوهای رفتاری و آنالیز مشتریان در قالب این مدل ها، کدهای رفتاری بانکداران حرفه ای و گذری بر زبان بدن از جمله محورهای مطرح شده در این همایش سه روزه است.
موضوعات ارائه شده در سمینار مشتری مداری و مهارت های ارتباطی موثر با مشتری بر اساس مدل رفتاری Disc بوده و هدف از برگزاری آن ارائه درک صحیح از احترام به ارباب رجوع و تکریم مشتریان و همچنین ارتقاء دانش و مهارت‌های انسانی لازم برای توسعه روابط با مشتریان بانک می باشد.
پایه گذاری بانک های امروزی بر اصول مشتری مداری، رضایتمندی و ضرورت توجه به نیازهای مشتریان بیانگر جایگاه و اهمیت ویژه این سمینار است.
بر این اساس، اعتقاد کامل به نقش و جایگاه مشتری و ارباب رجوع در بقا و تداوم کاری بانک ها منجر به موفقیت در عرصه های رقابتی شده به گونه‌ای که امروزه سازمان‌های بین المللی در سطح بازار رقابت، پیوسته در حال پژوهش در جهت ایجاد روش‌های جدید و کارآمد به منظور جذب و جلب رضایتمندی مشتریان هستند.
شایان ذکر است، این سمینار آموزشی در روزهای یکشنبه و سه شنبه مورخ  26/ 10/ 95 و 28/ 10/ 95 نیز برگزار می گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر: