کد خبر: ۴۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
تیم فوتسال بسیج بانک مهر اقتصاد در رقابت های دوستانه فوتسال میان پایگاه های مقاومت ادارات حوزه شهید باهنر، عنوان نخست را کسب کرد.
 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، در این دوره از رقابت ها 10 تیم منتخب از ادارات مختلف شهر تهران حضور داشتند که تیم پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) بانک مهر اقتصاد موفق شد پس از شکست تمامی رقیبان خود به مرحله پایانی راه یافته و در بازی نهایی در مقابل تیم قدرتمند شرکت رایان سایپا به پیروزی 4 بر صفر دست یابد و عنوان قهرمانی را نصیب خود نماید.
حسین عباسی- فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)-  در این خصوص، گفت: تیم های حاضر در این دور از رقابت ها از آمادگی فنی و شرایط فیزیکی مطلوبی برخوردار بودند و بازی ها نیز در سطح بالایی برگزار شد که در این میان تیم منتخب بانک مهر اقتصاد با هماهنگی و تلاش بازیکنان خود توانست بدون شکست در جایگاه نخست این رقابت ها قرار گیرد.
عباسی این نتیجه را مرهون حمایت های بی دریغ مدیر عامل محترم بانک، معاونت سرمایه انسانی، تلاش و کوشش خستگی ناپذیر اعضای تیم فوتسال و مربیان و سرپرستان تیم دانست و ابراز امیدواری کرد با ادامه این روند در آینده شاهد حضور هر چه پررنگتر تیم بسیج بانک مهر اقتصاد در این قبیل مسابقات باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: